سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلفن هوشمند Huawei P9 حداکثر تا سه ماه دیگر معرفی خواهد شد


تلفن هوشمند Huawei P9 حداکثر تا سه ماه دیگر معرفی خواهد شد

دیجیاتو/ به دنبال موفقیت تلفن های هوشمند Ascend P6 و Ascend P7، کمپانی چینی هوآوی در ابتدای بهار امسال مدل P8 را روانه بازار نمود که از ;کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بود. هنوز زمان زیادی از عرضه آن نگذشته بود که شایعاتی از ساخت جایگزینی برای این اسمارت فون از همه طرف به گوش می رسید و گفته می شد که احتمالا محصول جدید هوآوی P9 نام خواهد داشت.

برخی از خبرها حاکی از این بودند که دیوایس موردبحث تا آخر سال جاری میلادی یعنی حدود 10 روز دیگر رونمایی خواهد گشت. اما این شایعه صحت ندارد و به ادعای وب سایت Mobile-dad چینی، شرکت یاد شده، محصول بعدی خود را در ماه مارس سال آینده میلادی یعنی حوالی اسفند معرفی خواهد نمود.

بر اساس شایعات موجود، P9 با صفحه نمایش 5.2 اینچ و طراحی خمیده همراه خواهد بود. البته هنوز معلوم نیست این خمیدگی به صورت کلی در تمامی بدنه دستگاه اعمال شده یا فقط به صفحه نمایش آن محدود می گردد. به احتمال زیاد نیز اسمارت فون مورد بحث به ویژگی هایی همانند چیپست 8 هسته ای کایرین 950، حسگر اثر انگشت، 4 گیگابایت رم و دوربین دوگانه در بخش پشتی به همراه فوکوس لیزری هم مجهز خواهد بود.

موبایل P9 Max (با صفحه نمایش 6.2 اینچ QHD) نیز در سال آینده معرفی خواهد شد اما معلوم نیست که آیا دو محصول یاد شده همزمان با یکدیگر رونمایی می گردند یا خیر. باید منتظر ماند تا اخبار رسمی این کمپانی چینی منتشر شود تا از تاریخ و مشخصه های این محصولات مطلع گشت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
باریکترین تلفن هوشمند دنیا توسط Huawei معرفی شد