فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معرفی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان


به گزارش خبرگزاری فارس، این حکم در مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان کرمان و میهمانانی از سازمان صدا و سیما ابلاغ شد.

در این مراسم آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از زحمات رسانه ملی و تمام کارکنان آن به خصوص در استان کرمان قدردانی کرد و گفت رسانه ملی مسئولیتهای سنگینی دارد و در کنار اطلاع رسانی درخصوص مسائل روز و افزایش امید و آگاهی، باید برای افزایش وحدت و انسجام دینی و ملی در جامعه بیش ازپیش تلاش کند و ما خوشبختانه شاهد این تلاشها از جمله در صدا و سیمای مرکز کرمان هستیم.

آیت الله جعفری افزود: ما با وحدت پیروز شدیم و باید این وحدت را حفظ کنیم و حق نداریم حرفی بزنیم که به وحدت شیعه و سنی خلل وارد شود. نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سوابق درخشان آقای علیرمضانی در فعالیتهای رسانه ای داخل و خارج از کشور، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان هم دراین مراسم ضمن تشکر از ریاست سازمان صدا و سیما که مدیر بومی برای مرکز کرمان انتخاب کرده است، گفت صدا و سیما مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارد و باید در مسیر هدایت جامعه، حفظ وحدت، افزایش اعتماد عمومی، ترویج روحیه کار و تلاش، افزایش دین مداری در جامعه و انعکاس خدمات نظام و دولت، حرکت تاثیرگذار خود را ادامه دهد.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به ظرفیتهای غنی استان کرمان در زمینه اقتصاد، صنعت، کشاورزی و از همه مهمتر سرمایه های انسانی تاکید کرد باید برای به فعلیت رساندن این ظرفیتها تلاش کنیم و مطمئنا با هوشمندی مدیرکل جدید و همکاران سخت کوش ایشان در صدا و سیمای مرکز کرمان، شاهد تداوم موفقیت های رسانه استانی در این زمینه ها خواهیم بود.

مراغه ای مدیرکل صدای استانهای سازمان صدا و سیما هم در این نشست گفت: با توجه به ارزیابی های منظم تهران، صدا و سیمای مرکز کرمان در بین 33 مرکز کشور از جایگاه خوب و کارنامه ویژه و قابل تقدیری برخوردار است و این نتیجه کار، تلاش و همدلی کارکنان و مدیریت مرکز کرمان است.

مراغه ای افزود: عزاداریهای پرشور محرم و صفر و جمع خوانی های قران که در ماه مبارک رمضان در کرمان برگزار میشود همیشه جزو بهترین و شکوهمندترین آئین های برگزار شده در کشور است و پخش مستقیم آنها مورد توجه شبکه های داخلی و خارجی قرار میگیرد.

وی با اشاره به کنسل شدن پرواز امروز تهران به کرمان به علت شرایط نامساعد جوی در تهران گفت این موضوع سبب شد سفر برنامه ریز ی شده جت الاسلام موسوی مقدم معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما برای حضور در این مراسم لغو شود و ایشان از عدم این حضور عذرخواهی کرده اند.

احمد علی رمضانی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان هم از آقای سرافراز به سبب اعتمادشان به وی و مجموعه صدا و سیمای مرکز کرمان تشکر کرد و اظهارداشت: استان پهناور و زرخیز کرمان مستحق خدمات بیشتر و ارزنده تری است و با توجه به اینکه نیروهای متخصص و متعهدی در این مرکز مشغول هستند خدمات رسانه ای بهتری می توان به مردم استان ارائه داد.

وی گفت: مهمترین وظیفه ما معرفی درست و کامل استان کرمان است و وجود سرمایه های گرانقدر انسانی، سوابق درخشان استان در عر صه های انقلاب و دفاع مقدس و ظرفیتهای غنی اقتصادی ، فرهنگی ، علمی و اجتماعی این رسا لت را سنگین تر میکند.

علی رمضانی همچنین از مسئولان استان خواست تا به صدا و سیمای مرکز کمک کنند تا بتوان بهتر و بیشتر به استان خدمت کرد.

در این مراسم همچنین از زحمات اقای ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل پیشین صدا و سیمای مرکز کرمان تقدیر شد.

احمد علیرمضانی دکترای حقوق دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه، سالها در پست مدیریت رادیو شهری رفسنجان، معاونت صدای مرکز کرمان و مدیریت دفتر نمایندگی صدا و سیما در بیروت فعالیت کرده است. وی جزو آزادگان سرافراز است که بیش از هفت سال از دوران جوانی خود را در زندانهای مخوف رژیم بعثی عراق گذرانده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VA52NS


ویدیو مرتبط :
گفتگوی مدیر کل محترم در صدا و سیمای مرکز اصفهان