سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خطیب نمازجمعه تهران: دولت و مجلس بر مبنای مصلحت و توان مردم تصمیم بگیرند


خطیب نمازجمعه تهران: دولت و مجلس بر مبنای مصلحت و توان مردم تصمیم بگیرند

فارس/ امام جمعه تهران گفت: تصمیماتی که دولت و مجلس به تایید می‌رسانند باید بر مبنای مصلحت و توان مردم و بر پایه عدالت باشد.

آیـت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نمازجمعه تهران در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: هنگامی که تصمیمی گرفته می‌شود باید برمبنای انصاف و عدالت باشد.

وی افزود: نمایندگان مجلس وقتی بگویند می‌نشینیم و در مورد طرح یا لایحه تصمیم می‌گیریم و به صورت قانون درآمده و شورای نگهبان هم آن را تأیید کرده است این قانون باید انجام شود.

امام جمعه تهران همچنین تصریح کرد: چنانچه این تصمیم و قانون به دور از توان مردم باشد غلط است اما اگر بررسی کردند و توان، مصلحت و رضای خدا و مردم را در نظر گرفتند و اگر این قانون برپایه مصلحت تصویب شده باشد هرچه دولت و مجلس تصمیم گرفته باشند صحیح بوده و باید انجام شود.

موحدی کرمانی همچنین یادآور شد: اینگونه نباید باشد که مسئولان بگویند تصمیم گرفتیم، مصوبه تصویب کردیم و مردم باید بگویند چشم، نباید اینگونه باشد بلکه تصمیمات باید براساس عدالت، توان و مصلحت مردم باشد.


ویدیو مرتبط :
مصلحت نیست مجلس از برجام کنار گذاشته شود