ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: 20 دروازه‌بان را آنالیز کردیم تا به لوبانف رسیدیم/از پروین درخواستی برای جذب هیچ بازیکنی نداشتم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ که با 10 دقیقه تاخیر در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در جام شهدا حاضر شده بود در خصوص این رقابت‌ها اظهار داشت: مایل هستم که بگویم افتخار می‌کنیم در این تورنمنت که مقدس است شرکت می‌کنیم. تورنمنتی که به افتخار شهدای ایران و قهرمانان ملی ایران برگزار می‌شود. فکر می‌کنم مطلع هستید که کرواسی هم جنگ میهنی داشت و در آن جنگ هم جوانان زیادی در دفاع از کشورشان کشته شدند. باید بگویم که ما ورزشکاران حداقل کاری که برای قدردانی از شهدا می‌توانیم انجام دهیم همین است.

وی ادامه داد: 4 تیم قدرتمند در این تورنمنت هستند که همگی آنها در کورس قهرمانی هستند. فکر می‌کنم تماشاگران از دیدن این بازی‌ها لذت می‌برند. در کنار تجلیل از مقام شهدا قایده دیگری دارد که باعث می‌شود تعداد بازی‌های ما تا قبل از شروع نیم فصل دوم بیشتر شود. از نظر ورزشی این مسابقات مهم است و خوشحالم که این مسابقات برگزار می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب گلر تاکید کرد: همان طور که می دانید مسئله جذب گلر را به این شکل حل کردیم که محسن زاده را که دروازه بان تیم امید است را جذب کردیم و روز گذشته هم گلر تیم ملی ازبکستان را گرفتیم. این بخش کار به اتمام رسیده است و منتظر این هستیم تا تکلیف سوشا مکانی مشخص شود. او هنوز عضوی از باشگاه ماست اما ارگان‌های مربوطه طبق قانون تصمیم می‌گیرند.

وی افزود: از وحید حیدریه و میلاد کمندانی در این مسابقات جام شهدا نمی‌توانیم استفاده کنیم آیینه‌چی هم با ما قرارداد بسته و به ما اضافه شده است.

برانکو در مورد اینکه اگر سوشا برنگردد آیا به دنبال جذب گلر خواهد بود یا خیر گفت: لوبانف گلر ماست 3 دروازه‌بان داریم از طرف دیگر فصل نقل و انتقالات تمام شده و دیگر نمی‌توانیم گلر بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکن دیگری جذب نکردند و اینکه فیلمی است که از پروین خواسته برای جذب طهماسبی اقدام کند گفت: این فیلم کارتون یا مستند است؟! این فیلم را به من نشان بدهید. من هیچ چیزی از کسی نخواستم. خوشحال هستم که افراد زیادی دوست دارند به ما کمک کنند. مخصوصا کسانی که عضو خانواده پرسپولیس هستند مثل علی پروین که بزرگترین اسطوره باشگاه است خوشحالم که به تیم من اعتماد دارد. پروین جز معدود کسانی بود که همیشه از ما حمایت کرده است. علی پروین هر کسی نیست و از او تشکر می‌کنم.

برانکو در مورد عملکرد حیدریه و کمندانی در تیم امید گفت: قبل از هر چیز خوشحالم که دلیل دعوتشان را به اثبات رساندند. واقعا تمام توانشان را برای تیم می‌گذارند. این انتظار داریم که در بازی با ژاپن هم تکرار کنند. طبیعی است که مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی چه مقدار بازی کند. سرمربی بهتر از هر کسی تیم را می‌شناسد و می‌داند که به چه طریقی از بازیکنان بازی بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا از فصل نقل و انتقالات راضی بوده یا خیر تاکید کرد: اکثر توانمان را برای جذب دروازه‌بان گرفتیم. در آنالیزهایی که کردیم 20 گلر را بررسی کردیم. خودتان بهتر از ما می‌دانید که وضعیت گلر ایرانی چگونه است. خیلی ها خیلی گران بودند. با انتخاب لوبانف قدم خیلی خوبی برداشتیم گلر خوب باکیفیت و با تجربه‌ای را جذب کردیم. اولویت لوبانف رسیدن به هدف ماست. اگر چه می‌دانید که ضمانتی نیست که همانی که می‌خواهید بشود. با آنالیزی که کردیم به این نتیجه رسیدیم که لوبانف می‌تواند به ما کمک کند.

برانکو یادآور شد: آیینه‌چی پتانسیل بسیار خوبی دارد هر چند که از تمرینات کمی عقب است. حدود یکی دو ماه پیش گفتم که بازیکنی که می‌خواهیم جذب کنیم باید جز بازیکنان اصلی باشد که به تیم کمک کند. بازیکن خوب زیاد وجود دارد اما همه آنها با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند.

زمانی که یکی از خبرنگاران در مورد اینکه قنبرزاده مدعی شده مسئولان باشگاه پرسپولیس بیراوند را هوایی کرده اند سوال پرسید پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: ما متن تمامی صحبت‌ها را داریم. نفتی ها پیشنهاد یک میلیاردی دادند که باید پولی هم به خود او می‌دادیم و به همین دلیل از سقف قرارداد ما بالاتر بود. این مسئله که ما مبلغ پیشنهاد 200 میلیون داده‌ایم صحت ندارد زیرا می‌دانیم که رقم این گلر بیشتر از این است. بهتر است بیشتر از این توضیح ندهیم زیرا او گلر تیم دیگر است.  به جز یک جلسه‌ای که به باشگاه آمد دیگر جلسه‌ای نداشتیم آن هم در صورتی بود که با هماهنگی مسئولان باشگاه نفت این اتفاق رخ داد.

خمارلو همچنین تاکید کرد که حضور پرسپولیس در تورنمنت شهدا باعث افتخار باشگاه است زیرا همه مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/W079T7


ویدیو مرتبط :
آنالیز دروازه بان های پرسپولیس (نود ۲۴ آذر)