ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسی: احترام متقابل فوق‌العاده‌ای بین من و رونالدو برقرار است


به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان در سال 2015 که تصویرش روی شماره مارس ماهنامه فوتبال «ال‌ گرافیکو» آرژانتین رفت، در گفت‌و‌گو با این مجله در مورد رابطه‌اش با نیمار و سوارز گفت: در حقیقت رابطه ما در داخل و خارج از زمین واقعاً خوب است. ما سعی می‌کنیم تا در کنار هم بهترین عملکردمان را در راستای کار گروهی تیم انجام دهیم و این به ما اعتماد به نفس می‌دهد. شاید اینکه هر سه اهل آمریکای جنوبی هستیم، ما را به هم نزدیکتر کرده است، البته وقتی هر یک از ما با پیراهن تیم ملی کشورمان بازی می‌کنیم، اوضاع فرق می‌کند و در زمین دوستی با هم نداریم.

وی راجع به بهتر شدن رابطه‌اش با مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید در سال‌های اخیر هم عنوان کرد: هر دوی ما فوتبالیست‌های حرفه‌ای هستیم و از منافع باشگاه‌های خود دفاع می‌کنیم. ما در زمین رقیب جدی یکدیگر هستیم. گاهی اوقات ما پیروز می‌شویم و در مواردی هم بازنده. به هر حال همیشه احترام متقابل فوق‌العاده‌ای بین من و کریس برقرار است.

مسی در مورد پیش‌بینی‌اش از زمان بازنشستگی‌اش هم گفت: من برای خودم چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت مرزهایی را مشخص نکرده‌ام. امیدوارم تا جایی که بدنم اجازه می‌دهد به بازی‌ کردنم ادامه بدهم. زمانی که هم وقتش برسد که فکر کنم زمان بازنشستگی‌ام است، تصمیم مناسبی خواهم گرفت.

مهاجم 28 ساله آبی‌و‌اناری‌ها که در آستانه شکستن رکورد گلزنی گابریل باتیستوتا در تیم ملی آرژانتین است، تأکید کرد: ترجیح می‌دهم با آرژانتین به قهرمانی برسم تا اینکه بخواهم رکوردشکنی شخصی داشته باشم. من بیشتر به جام‌ها توجه دارم تا رکوردها.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
احترام متقابل در زندگی –نکته های ناب9