سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چه‌کسی پاسخگوی عمر هدر رفته جوانان متقاضی خدمت سربازی است؟


مامی خاطرنشان ساخت: بهتر است بجای تاخیر در اعزام از مدت سربازی کاسته شود تا جوانان نیز دغدغه تلف شدن عمرشان را نداشته باشند .

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  سخنگوی شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه گفت: چه کسی پاسخگوی عمر هدر رفته جوانان متقاضی اعزام به خدمت سربازی خواهد بود؟

به گزارش «انتخاب»، مهندس داود امامی، با اشاره به تاخیر افتادن 10 ماهه سربازان مشمولی که دفترچه اعزام پست کرده اند، اظهار کرد: اینکه جوانی که در مهمترین بازه زمانی عمرش در انتظار اینکه تا چه وقت دیگر منتظر باشد تا به خدمت سربازی اعزام شود و بلاتکلیف بماند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود: اگر شرایط به گونه ای است که ظرفیت کافی برای پذیرش این جوانان متقاضی وجود ندارد بجای تاخیر 10 ماهه تدییری دیگر اندیشیده شود.

امامی خاطرنشان ساخت: بهتر است بجای تاخیر در اعزام از مدت سربازی کاسته شود تا جوانان نیز دغدغه تلف شدن عمرشان را نداشته باشند .

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه گفت: جوانان در این سن که پایه شکل‌گیری زندگی اجتماعی شان خواهد بود ، ثانیه به ثانیه عمرشان ، نقشی ویژه خواهد داشت و قطعا آسیب‌های متعددی به این قشر وارد خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود گفت: جا دارد این موضوع از طریق ستاد کل نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس ، وزارت دفاع و دولت بررسی و در دستور کار قرار گیرد. ضمن اینکه به نظر من بهترین راهکار نیز کاهش دوران خدمت سربازی مشمولان لیسانس در این بازه زمانی است .


ویدیو مرتبط :
حرف های یک نخبه در مورد تلف شدن عمر جوانان در سربازی .