سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درمانگاه تامین اجتماعی تنکابن با کمبود کادردرمانی متخصص مواجه است


سیدامیر حسینی جو روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از این درمانگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : با این که ساختمان این درمانگاه منطبق با استانداردهای لازم و مجهز به تجهیزات پزشکی است اما متاسفانه به علت کمبود کادر درمانی متخصص در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان با مشکل روبه رواست.
وی ، اظهارداشت : هرچند این دولت اقدامات خوبی در حوزه نظام سلامت با هدف کاهش دغدغه مردم در بخش بهداشت ودرمان انجام داده است اما برای استفاده عامه مردم از مزایای طرح تحول نظام سلامت باید امکانات و تجهیزات نیز در مراکز درمانی و بهداشتی عادلانه توزیع شود.
فرماندارتنکابن ، گفت : بیمارستان شهید رجایی نیز به عنوان تنها مرکز درمانی دولتی شهرستان با چنین مشکلاتی مواجه بوده و باید برای رضایتمندی مردم نسبت به افزایش مراکز درمانی منطقه مسئولان سطوح کلان نگاه وی‍ژه ای به این حوزه داشته باشند.
حسینی جو تاکید کرد که البته باید در بخش پیشگیری از بیماری ها نیز ازسوی متولیان امر و نیز مردم تلاش های بیشتری صورت گیرد تا شاهد کاهش آمار بیماران به این مراکز درمانی در منطقه باشیم.
وی برای بهبود وضعیت بخش بهداشت ودرمان این شهرستان گردشگرپذیرغرب مازندران خواستار توجه جدی تر مسئولان امرشد.
درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان تنکابن در زمینی به مساحت پنج هزار و 700 متر و با زیربنای سه هزار و 200 متر و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در سال 93 به بهره برداری رسید.
شهرستان 150 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است .ک/3
7513/ 7078/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی تفرش با حضور دکتر نوربخش