سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده پلیس راهور: یک هزار نیروی کمکی برای تامین امنیت ترافیکی مرزهای ایلام و خوزستان بکارگیری شد


به گزارش ایرنا، سردار تقی مهری روز یکشنبه در حاشیه رزمایش قرارگاه ترافیکی انتظامی مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد نیروی کمکی از سایر بخش های پلیس راه و راهور کشور به منظور انضباط بخشیدن به عبور و مرور زائران بکارگیری شده اند.
وی افزود: قرارگاه بزرک ترافیکی، انتظامی ظفر با هدف ایجاد تعامل و هماهنگی برای خدمت رسانی به زائران تشکیل شده و یگان های مختلف نیروی انتظامی، اورژانس، شهرداری و امداد خودرو در این قرارگاه حضور دارند.
فرمانده پلیس راهور ناجا با قدردانی از تلاش جهادی استاندار ایلام و فرماندار مهران در زمینه تکمیل زیرساخت های مورد نیاز اربعین از جمله راه های ارتباطی، گفت: نیروی انتظامی در استان های ایلام و خوزستان قرارگاه اربعین حسینی را برای تسهیل در امور ترافیکی و انتظامی به منظور کنترل و پایش فعالیت ها، ایجاد کرده و تا بازگشت کامل زائران از آمادگی کامل برای خدمت رسانی برخوردار است.
سردار مهری تاکید کرد: پلیس راه همچنین نقشه معابر شهرهای مهران، چذابه و شلمچه را به منظور راهنمایی زائران و تسریع در عبور و مرور آنها تهیه و در مبادی ورودی به این شهرها توزیع می کند.
وی از تمامی افرادی که با وسایل نقلیه شخصی به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه مراجعه می کنند، خواست خودروهای خود را در پارکینگ های تعیین شده قرار دهند و از رها کردن آنها در معابر درون شهری به منظور جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی خودداری کنند.
سردار مهرای با بیان اینکه رانندگان باید مدارک شناسایی معتبر همراه داشته و مسافران نیز از حضور در مرزها بدون گذرنامه و روادید خودداری کنند، گفت: رانندگان غیربومی با توجه به عدم آشنایی با مسیرهای ارتباطی، حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را بطور کامل رعایت کرده و به علایم راهنمایی توجه کنند.
رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: با توجه به دو طرفه بودن مسیر ایلام - مهران احتمال خطر و بروز تصادف های رخ به رخ در این جاده وجود دارد بنابراین رانندگان با دقت بیشتری در این مسیر تردد کنند.
وی از راه اندازی مرکز تلفن 120 پلیس راهور برای پاسخگویی به زائران در خصوص وضعیت ترافیکی و حوادث جاده ایی خبر داد و افزود: این مرکز تلفن از امروز (یکشنبه) فعالیت خود را آغاز کرده و بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات حوزه ترافیک جاده ایی و حوادث راه های مسیر تردد زائران اربعین و دریافت گزارش تصادفات جاده ایی و ترافیکی است.
رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیکی، انتظامی اربعین حسینی با حضور فرماندهان پلیس راهور و یگان ویژه ناجا، استاندار ایلام، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، امام جمعه و فرماندار مهران و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مرز بین المللی مهران آغاز شد.
حدود یک و نیم میلیون زائر از سراسر کشور در مراسم اربعین حسینی سال گذشته شرکت کردند که پیش بینی می شود، این رقم برای امسال به بیش از دو میلیون نفر برسد.
6032/6119/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تمهیدات ترافیکی راهور در سالروز ارتحال امام (ره)