سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترافیک نیمه سنگین در محور سبزوار-مشهد/آغاز موج بازگشت زائران امام رضا(ع)


سرهنگ علی فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با توجه به افزایش حجم بازگشت زائران امام رضا(ع) از مشهد اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در محور سبزوار – مشهد نیمه‌سنگین گزارش شده و تا حدودی در محورهای سبزوار به سمت شاهرود شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

وی با بیان اینکه قطعا تا ظهر امروز ترافیک در محور مشهد- سبزوار سنگین می‌شود، افزود: اصلی‌ترین دلایلی که سبب وقوع حوادث در محورهای مواصلاتی شده است، ناتوانی در کنترل سرعت وسایل نقلیه در محورهای دو طرفه، انحراف و تجاوز به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه است.

وی با بیان اینکه رانندگان خودروهای سبک و سنگین باید با سرعت مطمئنه در طول مسیر بازگشت حرکت کنند، اضافه کرد: بیشترین آمار حوادثی که تاکنون گزارش شده در محورهای مواصلاتی مشهد - تهران بر اثر خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان است که باید هر سه ساعت یک بار 20 دقیقه استراحت کنند که این اقدام در کاهش آمار تصادفات جانی و مالی بسیار موثر است.

فتحی تصریح کرد: کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان نیز از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک صورت می‌گیرد که طی چند سال اخیر خوشبختانه محورهای سراسری سبزوار- مشهد و سبزوار- تهران مجهز به دوربین شده که در کاهش سرعت خودروها نیز بسیار موثر بوده است.

فرمانده پلیس راه سبزوار یادآور شد: از زائران امام رضا(ع) این شهرستان انتظار می‌رود که هنگام بازگشت تمامی نکات ایمنی سفر را رعایت کنند و رانندگان خودروها نیز فاصله طولی خود را رعایت نموده و سرنشینان جلو و عقب خودروها مانند راننده سواری از کمربند ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام/3138/ب20/پو3002

http://fna.ir/WWZTJ8


ویدیو مرتبط :
قطار مسافربری زنجان مشهد سیبری هاوایی برای زائران امام رضا