«جهانگیر کوثری»: رضاکیانیان هم به بازیگران «فراری» اضافه شد


«جهانگیر کوثری»: رضاکیانیان هم به بازیگران «فراری» اضافه شدایسنا/جهانگیر کوثری یکی از دو تهیه کننده فیلم «فراری» از آماده سازی این فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم فجر و نیز حضور رضا کیانیان با نقشی استثنایی در این فیلم خبر داد
این تهیه کننده سینما گفت: فیلم «فراری» آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت‌سر می‌گذارد و آقای داودنژاد کارگردان فیلم به طور همزمان آن را مونتاژ می‌کند و تصمیم داریم فیلم را به جشنواره فیلم فجر ارائه کنیم.
او در پاسخ به این پرسش که پیش از این اعلام شده فیلم دیگری به لیست آثار شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر اضافه نمی‌شود، توضیح داد: ما فیلم را به جشنواره ارائه می‌دهیم که اگر دوست داشتند، در این رویداد به نمایش در بیاید، در غیر این صورت یک اکران خصوصی برای اهالی مطبوعات می‌گذاریم.

کوثری خاطرنشان کرد: ما متقاضی اکران نوروزی فیلم هستیم چون معتقدیم این فیلم برای عید بسیار مناسب است.

او همچنین از پیوستن رضا کیانیان به گروه بازیگران این فیلم خبر داد و افزود: آقای کیانیان در دو سه روز آینده مقابل دوربین می‌رود و نقشی استثنایی در این فیلم دارد.

کوثری که این فیلم را با همراهی مجید مدرسی تهیه می‌کند،‌ افزود: خوشحالم که در این پروژه در کنار آقای مدرسی به عنوان یکی از خوش نام‌ترین تهیه کنندگان سینما همکاری دارم. ما پیش از این فیلم «روسری آبی» را با یکدیگر کار کرده بودیم و از این پس هم می‌خواهیم همکاری‌مان را ادامه بدهیم و فیلم «فراری » هم در همین راستا تهیه می‌شود که محصولی از «بارانک فیلم» و «صحرا فیلم» است.

به گزارش ایسنا، داستان این فیلم درباره‌ی دختری است که از شهرستان به تهران ‌می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد.

عوامل سازنده فیلم«فراری» به شرح زیر هستند:نویسنده: کامبوزیا پرتویی‌، کارگردان:علیرضا داونژاد‌، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، صدابرداری و صداگذار:پرویز آبنار، طراح صحنه و لباس:بابک کریمی طاری‌، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری‌، آهنگساز : یحیی سپهری شکیب، عکاس‌: سجاد سپهری، فیلمبرداری پشت صحنه: علی داود نژاد، مدیر تولید: حمید رضا وفایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:رضا سخایی، بازیگران : محسن تنابنده، ترلان پروانه‌، سیامک صفری‌، رضا داودنژاد و رضا کیانیان.


منبع: ایسنا ایسنا


ویدیو مرتبط :
فیلم 100ثانیه ای با موضوع حق پرستی با بازی رضاکیانیان