سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



این کلیک کننده بلوتوثی قرار است تعامل کاربر با هولولنز را ساده تر نماید


این کلیک کننده بلوتوثی قرار است تعامل کاربر با هولولنز را ساده تر نماید

مایکروسافت اکنون در پی ارائه هدست هولولنز به توسعه دهندگان است تا تیم های مختلف ساخت اپلیکیشن ها را برای آن آغاز کنند. اما در حال حاضر کاربران به سه شکل می توانند با هولولنز مایکروسافت به تعامل بپردازند: نوع نگاه، ژست های حرکتی و فرامین صوتی.

با نوع نگاه خود می توانید مواردی را که در هدست می بینید را مشخص کنید. با ژست های حرکتی می توانید با دست خود موارد و آنچه در هدست می بینید را کلیک کنید یا هولوگرام های مختلف را انتخاب کنید و در نهایت ساده ترین بخش نیز مربوط به فرامین صوتی است که به شما اجازه می دهد با صدای خود دستورات تان را صادر کنید.

نوع کنترلی که در کار با هولولنز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، ژست های حرکتی هستند که پس از گذشت مدت زمان اندکی، انجام آنها تبدیل به امری خسته کننده می شود. شما با نگاه موردی را انتخاب کرده و سپس باید با ژست حرکتی آن را با دست انتخاب کنید.

حال مایکروسافت برای حل همین مشکل تصمیم دارد از یک کلیک کننده بلوتوثی پرده بردارد که هنوز نام دقیق آن مشخص نیست. همانگونه که در تصویر فوق مشاهده می کنید، این وسیله از یک پورت micro USB بهره می برد تا کاربر بتواند آن را شارژ کند. از طرفی، یک بند نیز در آن تعبیه شده تا به دور انگشت کاربر قرار گیرد و نگهداری این کلیک کننده در دست، خود تبدیل به یک دردسر دیگر نشود.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا مایکروسافت تصمیم دارد این کلیک کننده بلوتوثی را همراه با هولولنز به دست توسعه دهندگان برساند یا قرار است آن را به شکل جداگانه معرفی و به فروش برساند.

منبع: Petri

برچسب‌ها:HoloLensاخبار تکنولوژیتکنولوژیکلیکر هولولنزهولولنز

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
آموزش قرار دادن ویدیو بعنوان تصویر کاربر در ویندوز 8.1