سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مرورگر اینترنتی لینک بابل/ Link Bubble Browser


مرورگر اینترنتی لینک بابل/ Link Bubble Browserآخرین خبر/ Link Bubble Browser مروگری است که می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. با نصب این مرورگر بر روی گوشی همراه خود دیگر لازم نیست که برای بارگذاری صفحات وب مدت زمان زیادی صبر کنید، چرا که این صفحات در پس زمینه گوشی بارگذاری می شوند و صفحه ای که شما در حال مشاهده آن هستید را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید توسط Link Bubble Browser چندین لینک را به صورت هم زمان باز کنید تا در پس زمینه گوشی اجرا شده و بتوانید از آن استفاده کنید.

ویژگی های اساسی مرورگر اینترنتی Link Bubble Browser:
* هنگامی که شما در برنامه بر روی یک لینک کلیک می کنید، آن صفحه در پس زمینه اجرا می شود تا شما بتوانید صفحه ای که در آن قرار دارید را مشاهده کنید و این صفحه تا خود شما نخواهید، از روی صفحه نمایش محو نخواهد شد. همچنین این کار باعث خواهد شد تا زمان بارگذاری لینک جدید، شما زمانی را جهت بارگذاری ان لینک از دست ندهید و قادر به مشاهده صفحه فعلی باشید.
* این برنامه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی لینک هایی که می خواهید را به اشتراک بگذارید یا آنها را به سرویس هایی که مد نظر دارید اضافه کنید.
* قابلیت باز کردن چندین لینک در برنامه در یک زمان؛
* دارا بودن پوسته های روشن و تیره؛
* امکان ریدایرکت کردن مستقیم شما به برنامه های دیگر؛
* قابلیت ادغام کردن با برنامه های گوشی شما؛
* قابلیت مشاهده مدت زمانی که توسط مروگر Link Bubble ذخیره شده است؛

نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم برنامه: 2.6 مگابایت
منبع معرفی: apk tops
امتیاز در پایگاه اینترنتی گوگل پلی: 4.5 از 5
تعداد دانلود سمی: بیش از 500 هزار


لینک دانلود

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: آخرین خبر آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
مرورگر لینک بابل برای اندروید Link Bubble Browser