سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اظهارات جنجالی جانشین رئیس ستادمشترک ارتش رژیم صهیونیستی درباره هولوکاست


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی به مناسبت «یادبود هولوکاست» اظهارات جنجالی مطرح کرده که حتی صدای صهیونیست‌ها را هم درآورده است.

روز چهارنشبه سخنان «بنی گانتز» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و مقایسه کردن اسرائیلی‌ها با نازی‌ها با انتقاد خبرنگاران و رسانه‌های صهیونیستی مواجه شد.

او  در آستانه روزی که صهیونیست‌ها آن‌ را یادبود هولوکاست می‌دانند، ضمن ادعای شکست خوردن نازی‌ها بدست یهودیان، اسرائیلی‌ها را با نازی‌ها قیاس کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، حالا اظهارات سرلشگر «یائیر گولان» جانشین رئیس ستادمشترک ارتش رژیم صهیونیستی درباره هولوکاست هم جنجالی شده است.

مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی گفت: «اگر چیزی باشد که مرا در یادبود هولوکاست نگران و وحشت زده می‌کند،‌ روندهای وحشتناک و هولناکی است که 70،‌ 80 و 90 سال پیش بطور کلی در اروپا و به طور خاص در آلمان حادث شد و همچنین پیدا کردن نشانه‌های آنها در بین خودمان همینجا(در اسرائیل) و اکنون در سال 2016 است».

وی ادامه داد که ما باید «درباره تواناییهایمان برای ریشه کن کردن جوانه‌های عدم تسامح، خشونت و خود ویرانگری صحبت کنیم».

جانشین رئیس ستادمشترک ارتش رژیم صهیونیستی البته اظهارنظر مستقیم و مثالی از «روندهای وحشتناک» جاری در سرزمین‌های اشغالی ارائه نکرد.

او با اشاره ضمنی به تیراندازی اخیر یک نظامی صهیونیست‌ به یک فلسطینی ساکن کرانه باختری، در حالی که این شخص فلسطینی روی زمین قرار داشت،‌ گفت که «همه کارهایی که ما می‌کنیم،‌ درست نیستند».

این اظهارات مقام ارشد نظامی این رژیم با واکنش و انتقاد شدید شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌های این رژیم قرار گرفت.

بر همین اساس، «نفتالی بنت» وزیر آموزش و پرورش این رژیم از جانشین رئیس ستاد مشترک خواست اظهاراتش را تصحیح کند چرا که در غیر این صورت، او سربازان این رژیم را با نازی‌ها مقایسه کرده است.

«آیلت شیکد» وزیر دادگستری این رژیم هم گفته اظهارات گولان «اگر بی احترامی به هولوکاست نباشد، کج فهمی است».

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پاسخ کوبنده و جنجالی مجری به سخنگوی رژیم صهیونیستی