سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رحماندوست: اصولگرایان و نیروهای مومن به انقلاب پیروز انتخابات مجلس دهم هستند


رحماندوست: اصولگرایان و نیروهای مومن به انقلاب پیروز انتخابات مجلس دهم هستندتسنیم/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد مجلس نهم تکرار شود، گفت: با لیست واحدی که اصولگرایان ارائه کردند انشاءالله با رای مردم بصیر پیروز انتخابات اصولگرایان و نیروهای مومن به انقلاب خواهند بود.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: برای اولین بار در طول انقلاب شاهد آن هستیم که دوست و دشمن مردم را به رای دادن دعوت می‌کنند.

وی افزود: شبکه‌های معاند و ضدانقلاب با دعوت به انتخابات به این نتیجه رسیدند که اگر کسانی که مبانی اعتقادی صحیح و تکلیف شرعی دارند کنار بکشند، نمایندگانی که مطلوب آن‌ها هستند وارد مجلس می‌شوند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هرچند کسانی که از زاویه دید دشمنان مناسب هستند تایید صلاحیت نشدند، خاطرنشان کرد: در میان داوطلبین نمایندگی مجلس دهم حداقل کسانی هستند که با رای آوردن آن‌ها دشمن می‌خواهند مجلس نهم تکرار نشود، اما خداوند توفیق داد و اصولگرایان لیست واحد دادند و انشاءالله با رای مردم بصیر پیروز انتخابات اصولگرایان و نیروهای مومن به انقلاب خواهند بود.

رحماندوست با بیان اینکه اصولگرایان، اصلاح طلبان و جریانات نزدیک به دولت هرکدام لیست واحد ارائه کردند، خاطرنشان کرد: رقابت در این دوره سخت شده است و باید از هر عاملی که باعث پخش شدن آراء بین نیروهای انقلاب شود جلوگیری کرد و در این ایام امیدواریم همه اصولگرایان از لیست 30 نفره حمایت کنند.ان شاءالله با رای آوردن اعضای این لیست آینده بهتری برای کشور رقم می‌خورد.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
پیش بینی انتخابات مجلس دهم تا پایان شایعات اختلاس !