سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قنبری: دانشجو در 16 آذر هیمنه استکبار را شکست/ بهره برداری جریانات سیاسی از جنبش دانشجویی سبب شکست می‌شود


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،داریوش قنبری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مناظره‌ای با عنوان «نقش جنبش دانشجویی و تاثیر آن بر دولت یازدهم» که با حضور سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد گفت: دانشجویان در 16 آذر هیمنه استکبار را شکستند و نشان دادند می‌توانند جای خالی احزاب و گروه های سیاسی را پر کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها در غیاب احزاب، از مکان‌های عمده فعالیت‌های سیاسی کشور ما هستند اظهار داشت: طیف های مختلف سیاسی همواره تلاش می‌کنند جنبش‌های دانشجویی را به سمت خودشان بکشند.

نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر یک جریان سیاسی بخواهد از یک جنبش دانشجویی به نفع خود استفاده کند، منجر به شکست خواهد شد مدعی شد: بعد از دوران طلایی دوم خرداد برای جنبش های دانشجویی شاهد دوران احمدی نژاد بودیم که حرکت‌ها علیه جنبش های دانشجویی آغاز شد.

قنبری در ادامه به تعریف منابع ملی از دیدگاه خود پرداخت و گفت: منافع ملی یعنی 750 میلیارد دلاری که در دولت قبل به باد رفت و تحریم‌های ظالمانه ای که تصویب شد و نتوانستند جلوی آن را بگیرند.

وی با بیان اینکه در نظام بین الملل هیچ دو کشوری نه دائم با هم دوستند نه همیشه دشمن اظهار داشت: کشورها بر اساس منافع خود تصمیم می گیرند.

ادامه دارد..

http://fna.ir/W61654


ویدیو مرتبط :
شکست هیمنه