ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آرژانتین یک - برزیل یک/ سوپرکلاسیکو برنده نداشت


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.23 - 06:18

آرژانتین یک - برزیل یک/ سوپرکلاسیکو برنده نداشت

ایسنا/ دیدار حساس آرژانتین و برزیل با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا آرژانتین همچنان در حسرت برد در انتخابی جام جهانی روسیه باقی بماند.
دو تیم آرژانتین و برزیل در دیداری حساس در ورزشگاه لا بومبرا شهر بوئنوس آیرس در حالی برابر هم به میدان رفتند که قرار بود این دیدار بامداد جمعه برگزار شود ولی به دلیل بارش شدید باران با 24ساعت تاخیر برگزار شد.
آرژانتینی ها بدون لیونل مسی، آگوئرو و کارلوس توس در این دیدار حاضر شده بودند و در طرف مقابل نیمار بعد از پشت سر گذاشتن دوران محرومیتش در تیم ملی در این دیدار به میدان رفت.
نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید. اسکوئل لاوتزی با گل خود در دقیقه 34 توانست تیمش را پیروز به رختکن برساند ولی برزیل که به هیچ وجه نمی خواست بازنده این دیدار شود در دقیقه 58 توانست با ضربه لوکاس لیما گل تساوی را وارد دروازه حریف دیرینه خود کند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
آرژانتین در این دوره از رقابت ها عملکرد خوبی نداشته است و در غیاب مسی مهمترین بازیکن خود نتایج خوبی کسب نکرده است تا هواداران آلبی سلسته به انتقاد از مارتینو بپردازند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گل فوق العاده زیبای لیونل مسی به برزیل در بازی دوستانه برزیل-آرژانتین