ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسپالتی: نمی‌توانیم برای خودمان افسانه بسازیم و باید واقعیت را بپذیریم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی پس از شکست 2 بر صفر تیمش در خانه رئال مادرید که باعث حذف  جالوروسی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، به شبکه مدیاست پرمیوم اظهار داشت: شما نمی‌توانید کسی را متهم کنید، بلکه باید با واقعیت روبه‌رو شوید. 2 بر صفر در بازی رفت و 2 بر صفر در بازی برگشت. رئال مادرید با شایستگی صعود کرد. ما همیشه نمی‌توانیم ناکامی‌های‌مان را توجیه کنیم. واقعیت این است که ما 2 بر صفر باخته‌ایم و نتیجه همین چیزی است که می‌بینید. نمی‌دانم که بیشتر از این چه کاری از دست ما برمی‌آمد. در بازی رفت من باور داشتم که می‌توانیم برای صعود بجنگیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در عمق ماجرا برویم، آن وقت باید بگوییم که بله ما خوب بازی کردیم و شایسته تمجید هستیم، اما واقعیت این است که ما باید از نظر روانی و ذهنیت وضعیت‌مان را ارتقا دهیم. ما هنوز از برخی جهات ضعیف هستیم. ما ضعیف هستیم و با ظهور اولین نشانه سختی، کنترل کار از دست‌مان خارج می‌شود. مسئله این نیست که رئال مادرید در حال عبور از مقطعی فوق‌العاده است و اینکه برابر این تیم نمی‌شود مقاومت کرد.

سرمربی تیم فوتبال رم خاطر نشان کرد: بازی رفت برای من شاید خیلی زود فرا رسید. ما می‌توانستیم برای این بازی کارهای بیشتری انجام دهیم و در آینده قطعاً باید این کار را انجام دهیم. من مطمئنم که می‌توانیم برخی مشکلات را حل کنیم. با این حال آسوده‌خاطر بودن یا رضایت داشتن از عملکردمان در این دو بازی چیزی است که مرا نگران می‌کند. تصور کنید ما به چه سطحی نزول پیدا می‌کردیم، اما به خاطر قبول دو باخت 2 بر صفر در دو بازی متوالی خوشحالی می‌کردیم. ما باید واقعیت را بپذیریم و برای خودمان افسانه نسازیم وگرنه راهی که در آن قرار داریم بسیار سخت می‌شود. این کافی نیست. ما باید بیشتر از این کار کنیم.

اسپالتی در پاسخ به این سؤال که آیا او باید زودتر از اینها هدایت رم را برعهده می‌گرفت تا شانس موفقیت جالوروسی در لیگ قهرمانان افزایش پیدا کند، اظهار داشت: نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم. بازیکنان ما در این اواخر خوب کار کرده‌اند و مسیر مناسبی را برای حرکت‌شان انتخاب کرده‌اند، اما ما به قدم‌های بلند نیاز داریم نه قدم‌های کودکانه، چون ابراز لازم برای این کار را داریم. بعد از سوت پایان بازی، زمانی که به رختکن برمی‌گردم و می‌بینم که بازیکنانم به خاطر تحسین‌ها و تمجید‌هایی که قرار است از آنها برای عملکردشان صورت بگیرند، راضی هستند، احساس یأس و دردی در من ایجاد می‌شود که تحملش برایم سخت است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
چگونه خودمان لامپ HID بسازیم 2