سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/ کتاب «کودکان پیش‌دبستانی» برای آموزش والدین منتشر می‌شود


خبرگزاری کتاب ایران/ ماندانا سلحشور اظهار کرد: به تازگی کتابی با عنوان «کودکان پیش دبستانی» را برای چاپ به انتشارات انجمن اولیا و مربیان تحویل داده‌ام. این کتاب حاوی موضوعاتی است که قبل از ورود به دبستان و پیش دبستانی باید به کودکان آموزش داده شود.

این نویسنده و مترجم ادامه داد: کودکان قبل از ورود به مدرسه نیاز به یک سری اطلاعات مقدماتی درباره ریاضی، علوم و دانش اجتماعی به عنوان پیش نیاز دارند، آنها باید با تصویر حروف و اعداد آشنایی مقدماتی داشته باشند تا هنگام ورود به مدرسه بتوانند به راحتی با محیط جدید ارتباط برقرار کنند. در این راستا والدین نقش بسزایی در آموزش مطالب فوق به بچه‌ها دارند. کتاب «کودکان پیش دبستانی» به آنها کمک می‌کند که با روشی اصولی و درست این کار را انجام دهند.

وی در ادامه به کتاب دیگرش اشاره کرد و گفت: همچنین کتاب دیگری با عنوان «آموزش مسئولیت‌پذیری به کودکان» را نیز به تازگی برای چاپ به موسسه نشر مادران امروز تحویل داده‌ام که قرار است به‌زودی منتشر شود.

سلحشور توضیح داد: این کتاب به والدین می‌آموزد که چگونه می‌توانند از دوران کودکی، فرزندشان را با استفاده روش تربیتی درست و اصولی، مسئولیت‌پذیر بار بیاورند. اصولا بچه‌ها از زمانی که توانایی راه رفتن و یاد گرفتن پیدا می‌کنند، می‌توانند مسئولیت‌پذیر باشند.

این نویسنده درباره آثار دیگرش نیز گفت: به تازگی هم تعدادی کتاب دیگر از من در حوزه موضوعات مربوط به کودکان مانند «بلوغ به زبانی ساده» برای نوجوانان و «آموزش اندیشیدن به کودکان» از سوی انتشارات نقش و نگار و «انتقادی اندیشیدن به زبانی ساده» از سوی انتشارات فراروان چاپ و عرضه شده است.

ماندانا سلحشور از نویسندگان و مترجمانی است که تا به‌حال آثار زیادی را در حوزه کودک و نوجوان منتشر کرده است. ازجمله آثار او می‌توان به «از تولد تا پنج سالگی»، «الفبای زندگی برای کودکان»، «مشکلات و ناتوانایی‌های یادگیری»، «تاثیر مثبت‌اندیشی برموفقیت نوجوانان»، «کودک خود را بشناسیم»، «چگونه توالت رفتن را به کودک بیاموزیم»، «خانواده، کودک و مدرسه» و «بچه‌ها را با ارزش پول آشنا کنیم» اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
گاج منتشر کرد:مجموعه کتاب های پیش دبستانی