سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صباح زنگنه: از بین بردن بشار اسد درهای جهنم را به روی سوریه باز می‌کند


صباح زنگنه: از بین بردن بشار اسد درهای جهنم را به روی سوریه باز می‌کندنامه نیوز/ صباح زنگنه تحلیلگر مسائل خاورمیانه با اشاره به استقرار جنگنده های سعودی در خاک ترکیه؛ گفت: عربستان باید هدف خود را از حضور در ائتلاف آمریکایی ضد داعش مشخص کند. سعودی ها حتی نمی دانند باید با داعش مبارزه کنند یا با دولت سوریه، این مسئله باعث می شود گروه های تروریستی مانند داعش ادامه حیات دهند.

وی افزود: معتقدم لشکر کشی به اردوگاه های نظامی آمریکا در ترکیه در از بین بردن داعش موثر نیست و تنها یک بلوف سیاسی است. اقدامات عربستان در قبال داعش نوعی مانع تراشی برای مبارزه روسیه با داعش است و استقرار جنگنده های سعودی در خاک ترکیه، نمونه ای از این مانع تراشی هاست.

تحلیلگر مسایل خاورمیانه در خصوص اظهارات اخیر وزیر امورخارجه عربستان؛ عنوان کرد: دولت عربستان نمی تواند هیچ گونه تهدیدی را متوجه بشار اسد و دولت سوریه کند و اگر هرگونه اقدام نظامی را علیه سوریه انجام دهد تنها پرداخت هزینه های سنگین برایش باقی خواهد ماند.

زنگنه تصریح کرد: به طور حتم از بین بردن بشاراسد نتیجه ای بجز هرج و مرج بیشتر و باز کردن درهای جهنم به روی کشور سوریه نخواهد داشت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
پشت كردن بشار اسد به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاریس(خیلی با بشار اسد حال كردم دمش گرم)