ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بایرن مونیخ تا چند روز آینده خبر استخدام آنچلوتی را اعلام می‌کند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «گاردین» انگلیس اعلام کرد کارلو آنچلوتی پیشنهاد بایرن مونیخ را برای جانشینی پپ گواردیولا در پایان فصل جاری پذیرفته است و سران این باشگاه آلمانی طی چند روز آینده، پس از اعلام تصمیم گواردیولا برای ترک این باشگاه، خبر به توافق رسیدن با این مربی ایتالیایی را اعلام خواهند کرد.

براساس این گزارش؛ گواردیولا پس از سه فصل حضور در بایرن مونیخ قصد تمدید قراردادش با قهرمان بوندس‌لیگای آلمان را ندارد، از این رو نظر سران باشگاه بایرن به سوی سرمربی پیشین تیم‌های میلان، چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید معطوف شده است.

آنچلوتی از زمانی که در پایان فصل گذشته از سرمربیگری سفیدپوشان مادریدی کنار گذاشته شد به استراحت پرداخته تا انرژی خود را برای هدایت تیم بعدی که مسئولیت آن را بر عهده خواهد گرفت، ذخیره کند.

«گاردین» همچنین خبر داد که مدیر برنامه آنچلوتی و نمایندگان باشگاه بایرن مونیخ در چند روز گذشته روی جزئیات قراردادی سه ساله بحث کرده‌اند و حرفی از نهایی نشدن این قرارداد به میان نیامده است.

بایرن مونیخ عصر امروز (شنبه) در آخرین بازی‌اش در بوندس‌لیگا پیش از تعطیلات زمستانی با هانوفر روبه‌رو می‌شود و انتظارمی‌رود که سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها تصمیمش برای جدایی از این تیم را پس از این بازی یا فردا (یکشنبه) اعلام کند.

پپ برای فصل بعد گزینه‌های کمی برای ادامه دوران حرفه‌ای خود ندارد و منچسترسیتی و چلسی و احتمالاً منچستریونایتد به دنبال وی خواهند بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بدشانسی برای بایرن مونیخ | مصدومیت فوروارد بایرن مونیخ