سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دونالد ترامپ خواستار راه اندازی پایگاه اطلاعاتی برای رصد مسلمانان شد


به گزارش رویترز از واشنگتن ، ترامپ روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری «ان بی سی» در پاسخ به این سوال که راه اندازی پایگاه داده برای رصد مسلمانان آمریکا چه تفاوتی با چنین اقدامی در آلمان نازی برای رصد یهودیان آلمان دارد؟ گفت : شما بگویید!
موضع جدید این نامزد جمهوریخواه آمریکا علیه مسلمانان پس از آن مطرح می شود که حملات جمعه شب گذشته در پاریس که 129 کشته بر جا گذاشت به موج جدیدی از اسلام هراسی در بخشی از رسانه ها و محافل سیاسی غربی دامن زده است.
همچنین درحالی که آمریکا اعلام کرده قصد دارد 10هزار تن از آوارگان سوری را بپذیرد، ترامپ که سیاست مهاجرتی را به یکی از برنامه های اصلی انتخاباتی خود تبدیل کرده است، گفت که ایجاد پایگاه داده رصد مسلمانان بخشی از برنامه های مهاجرتی او خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه بطور حتم چنین برنامه ای را اجرا خواهد کرد، افزود که از «مدیریت خوب» برای ثبت اطلاعات مسلمانان استفاده خواهد کرد و این اطلاعات در جاهای مختلف ثبت خواهد شد.
وی تاکید کرد که طبق طرح او مسلمانان از حیث حقوقی ملزم خواهند شد که اطلاعات خود را در این پایگاه داده مورد نظر او ثبت کنند.
ترامپ همچنین گفت : آمریکا باید مرز خود را با مکزیک از طریق احداث یک دیوار محافظت کند.
شبک**1078** 1064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دونالد ترامپ : منع ورود همه مسلمانان به آمریکا