ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرصت ویژه حاج محمدی


فرصت ویژه حاج محمدیآی اسپورت/ حتما در جریان هستید که پرویز مظلومی قبل از بازی تیمش مقابل فولاد، در اقدامی عجیب روی نام حنیف عمران زاده خط قرمز کشید و او را به دلیل بی انگیزه بودن از فهرست تیمش برای بازی امشب کنار گذاشته است.
با غیبت اجباری حنیف عمران زاده، امین حاج محمدی زوج هرایر مگویان در قلب خط دفاعی خواهد شد. حاج محمدی که در 8 هفته ابتدایی لیگ، مدافع ثابت استقلال محسوب می شد، به یکباره از چشم مظلومی افتاد و به صورت تصادفی در ترکیب تیمش قرار می گرفت.
آخرین بازی حاج محمدی برای استقلال به دیدار هفته بیست و سوم مقابل پدیده قرار می گیرد و سه هفته ای می شود که او حتی یک دقیقه هم برای تیمش بازی نکرده. حاج محمدی که بارها نسبت به نیمکت نشینی اش در استقلال اعتراض کرده و گفته با ادامه این روند از استقلال جدا خواهد شد، امشب فرصت خوبی برای اثبات توانایی هایش به کادر فنی دارد تا در ادامه لیگ، در ترکیب ثابت تیمش باشد. باید دید حاج محمدی از این فرصتی که نصیبش شده می تواند نهایت استفاده را ببرد یا نه؟

منبع: آی اسپورت


ویدیو مرتبط :
حاج داود محمدی نماینده قزوین در گفتگوی ویژه خبری