سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انهدام کاروان های کمک ترکیه توسط جنگنده های سوریه


خبرنگار المیادین اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش سوریه کاروان کمک‌هایی را که از ترکیه در راه رسیدن به گروه‌های مسلح در شمال حلب بود، هدف قرار داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرنگار المیادین اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش سوریه کاروان کمک‌هایی را که از ترکیه در راه رسیدن به گروه‌های مسلح در شمال حلب بود، هدف قرار داد.

به گزارش«انتخاب»، جنگنده‌های سوریه سه تانکر و سه کامیون حامل کمک که از ترکیه برای گروه‌های مسلح در شمال حلب در حرکت بودند هدف قرار دادند که موجب منهدم شدن آن شد.

در حملات جنگنده‌های ارتش سوریه به مقر جبهه النصره و احرار الشام در حومه شمالی حلب نیز 20 فرد مسلح کشته شدند.

همچنین خبرنگار المیادین اعلام کرد که ارتش سوریه به پیشروی جدیدی در حومه شمالی لاذقیه دست یافت و کنترل شهرک المریج و ارتفاعاتی را در دست گرفت و در حال حاضر تلاش می‌کند تا کنترل تمامی ارتفاعات مشرف بر دشت استراتژیک الغاب و جسر الشغور را در دست بگیرد.

ارتش سوریه همچنین کنترل شهرک‌های الکندیسیه و السکریه و تپه‌های اطراف آن و کوه‌های خنادیق، کزبر و السندیان در جنوب شهرک استراتژیک ربیعه در کوه الترکمان را در دست گرفته است.

ارتش سوریه بیش از یک جبهه را در کوه الترکمان گشوده است تا بتواند شهرک ربیعه را به طور کامل محاصره کند.

نیروهای دولتی سوریه با کمک جنگنده‌های روسیه برای آزادسازی تمامی مناطق تلاش می‌کنند و تاکنون موفق شده‌اند کنترل بسیاری از شهرها و مناطق استراتژیک را در دست بگیرند.

از سوی دیگر قرار است امروز (دوشنبه) هیاتی از سازمان ملل به درخواست ساکنان شهرک‌های الفوعه و کفریا در حومه ادلب وارد این شهرک‌ها شود.

این هیات وضعیت سلامتی ساکنان این شهرک‌ها را که در نتیجه محاصره و عدم رسیدن کمک‌های انسانی رو به وخامت نهاده بود، بررسی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
انهدام هواپیمای نظامی سوریه توسط جنگنده ی ترکیه