سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



آخرین اخبار از وضعیت سلامتی کیارستمی


سلامت نیوز:عباس کیارستمی پس از گذراندن یک مرحله تکمیلی دیگر از درمان خود و سپری کردن 2 شب در بیمارستان در منزل استراحت می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، برادر این کارگردان سینما درباره اوضاع و احوال این روزهای عباس کیارستمی گفت: برادرم را دو، سه روز قبل برای تکمیل درمان و چک کردن شرایطش به بیمارستان بردیم که پس از انجام کار و برای بروز هر مشکلی دو شب در بیمارستان بستری شد و دوشنبه (‌13 اردیبهشت‌ماه) به منزل برگشت.

وی افزود: او به محض اینکه کمی حالش بهتر می‌شود سراغ کارهایش می‌رود و خوشبختانه حالش این روزها خوب است.

بهرام کیارستمی با اشاره به اینکه در این مدتی که عباس کیارستمی از بیمارستان مرخص شده،‌ با دوستان و همکارانش دیداری نداشته است، یادآور شد که این هنرمند برای بهبود و چکاپ دوباره باید یکی، دو هفته آینده هم به بیمارستان مراجعه کند.

عباس ‌کیارستمی هفته گذشته پس از حدود 50 روز و انجام چند عمل جراحی از بیمارستان مرخص شد و با اشاره به اینکه ترخیص او به معنای بهبود کامل نیست در گفت‌وگویی کوتاه ابراز امیدواری کرد که بتواند پروسه بهبود را در خانه ادامه دهد.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از وضعیت سلامتی آیت‌الله مهدوی کنی