سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



مرگ پزشک ثروتمند ۳ روز پس از خودکشی


سلامت نیوز: پزشک ثروتمندی که پس از مرگ زن مورد علاقه‌اش دست به‌خودکشی زده بود و روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، پس از گذشت ۳ روز جان باخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، ین مرد 60ساله كه به‌تنهایی زندگی می‌كرد، شامگاه چهارشنبه گذشته از پشت بام خانه‌اش در شمال تهران خود را به پایین پرتاب كرد و به‌شدت مجروح شد. این درحالی بود كه روی گردن و دستانش آثار ضربات چاقو دیده می‌شد كه برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت. از سویی مأموران پس از حضور در خانه وی، ‌جسد زنی 36ساله را پیدا كردند كه به طرز مرموزی جان باخته بود و روی دیوار خانه اشعار و جمله‌های عاشقانه‌ای دیدند كه با خون نوشته شده بود.

در تحقیق از پزشك مشخص شد كه وی زن جوان را برای مراقبت از خودش استخدام كرده و به‌تدریج عاشقش شده بود. زن جوان اما بر اثر ایست قلبی، جان باخت و حتی پزشك مسن یك روز با جسد او زندگی كرد تا اینكه تصمیم به‌خودكشی گرفت. ابتدا با چاقو خودزنی كرده و پس از آن به پشت بام رفت و خودش را به پایین پرتاب كرد. به گزارش همشهری، بعد از گذشت 3روز پزشك مسن روی تخت بیمارستان جان باخت و تحقیقات درخصوص علت مرگ اسرارآمیز زن جوان كه جسدش در خانه وی كشف شده بود، همچنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
حمله بیمار به پزشک و کشتن او با سرانجام خودکشی