سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مولاوردی: بودجه حوزه زنان باید چند برابر شود


مولاوردی: بودجه حوزه زنان باید چند برابر شودایرنا/ معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بودجه حوزه زنان و خانواده با توجه به مطالبات فزاینده‌ای که دارد، کافی نیست و باید چندبرابر شود.
شهیندخت مولاوردی افزود: لایحه بودجه حوزه زنان براساس گزارش عملکردی که وجود دارد سالانه نوشته می‌شود، اما به دلیل داشتن مطالبات فزاینده، پیشنهاد چند برابر شدن بودجه زنان و خانواده داده شده است.
وی با بیان اینکه بودجه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری امسال 15 میلیارد تومان بود، اظهار داشت: حتی تمام این بودجه تخصیص پیدا نکرد. مولاوردی ادامه داد: از طرفی دیگر این موضوع را مطرح کرده‌ایم که مطلوب ما این است که خود دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها برنامه و بودجه مشخصی را برای حوزه زنان و خانواده اختصاص بدهند، چون روش مناسبی نیست که بودجه در اختیار ما باشد و ما توزیع‌کننده باشیم. وی خاطرنشان کرد: هر وزارتخانه‌ای اگر برنامه‌ای برای حوزه زنان و خانواده دارد از قبل پیش‌بینی کند و در بودجه‌ای که پیشنهاد می‌دهد این موضوع را اختصاص دهد.


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
نوشته خانم مولاوردی موجب تاسف رئیس فراکسیون زنان شد.