سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش شارژدهی باتری آیفون 6S تا ۲۵ ساعت با قاب رسمی جدید اپل


افزایش شارژدهی باتری آیفون 6S تا ۲۵ ساعت با قاب رسمی جدید اپل

آیفون‌های اپل هیچ گاه شارژدهی باتری مناسبی نداشتند. این باعث شده بود تا سایر سازندگان لوازم جانبی رو به معرفی کیس‌های دارای باتری بیاورند اما حالا اپل نیز دست به کار شده و کیس جدیدی مجهز به باتری اضافی برای آیفون ۶ اس معرفی کرده است که می‌تواند تا ۲۰ ساعت شارژدهی باتری را به هنگام تماشای ویدیو افزایش دهد.

زومیت/ آیفون‌های اپل هیچ گاه شارژدهی باتری مناسبی نداشتند. این باعث شده بود تا سایر سازندگان لوازم جانبی رو به معرفی کیس‌های دارای باتری بیاورند اما حالا اپل نیز دست به کار شده و کیس جدیدی مجهز به باتری اضافی برای آیفون ۶ اس معرفی کرده است که می‌تواند تا ۲۰ ساعت شارژدهی باتری را به هنگام تماشای ویدیو افزایش دهد.

اپل کیس جدیدی مجهز به باتری اضافی برای آیفون ۶ اس معرفی کرده است. این کیس ۹۹ دلار قیمت داشته و شارژدهی باتری را تا ۱۸ ساعت استفاده از اینترنت همراه نسل چهارم، ۲۰ ساعت تماشای ویدیو و ۲۵ ساعت برقراری تماس تلفنی افزایش می‌دهد.

عکس‌های منتشر شده از این محصول نشان می‌دهند که کیس مورد نظر برخلاف کیس‌های موجود در بازار یک تکه بوده و گوشی همانند کیس‌های عادی درون آن قرار می‌گیرد. این کیس در دو رنگ سفید و خاکستری با پوشش داخلی میکرو فایبر و پوشش خارجی سیلیکون روانه‌ی بازار خواهد شد که شباهت زیادی به کیس‌های رسمی اپل برای آیفون‌ها دارد.

کیس Smat Battery Case با پورت لایتنینگ موجود در جعبه‌ی گوشی شارژ شده و نیاز به کابل اضافه ندارد. به علاوه اپل می‌گوید در هنگام استفاده از این کیس وضعیت هوشمند باتری بر روی صفحه نمایش ظاهر شده و در لاک اسکرین نیز می‌توان آن را دید. این ویژگی باعث متمایز شدن کیس اپل از کیس‌های سایر سازندگان موجود در بازار می‌شود.

نظر شما در مورد کیس جدید اپل چیست؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
افزایش شارژدهی باتری آیفون 6 و 6S تا 25 ساعت