ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش بازیکن ذوب‌آهن به پیشنههاد پرسپولیس


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 09:15

واکنش بازیکن ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس

تسنیم/ مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن از شایعه حضورش در پرسپولیس در نیم‌فصل دوم اظهار بی‌اطلاعی کرد.
مرتضی تبریزی در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم تمایل به جذب او دارد گفت: من چیزی در این باره نشنیده‌ام و نمی‌دانم چنین موضوعی صحت دارد یا خیر. تا حالا چیزی در مورد پیشنهاد پرسپولیس نشنیده بودم. با باشگاه ذوب‌آهن یک فصل دیگر هم قرارداد دارم و در این زمینه چیزی دست من نیست.
وی در خصوص وضعیت ذوب‌آهن در لیگ برتر و اینکه برخی معتقدند این تیم جزو شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است تاکید کرد: ما تیم خوبی داریم و امسال هم می‌توانیم جزو مدعیان باشیم. می‌خواهیم فعلا چراغ خاموش حرکت و در یک زمان مناسب خودمان را جدا کنیم.
تبریزی عنوان کرد: بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و فکر می‌کنم ذوب‌آهن ابزار قهرمانی در لیگ برتر را در اختیار دارد. امیدوارم امسال به این افتخار دست پیدا کنیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ذوب شدن ذوب آهن و صعود پرسپولیس به نیمه نهایی