سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادامه استقبال از «لذتی که حرفش بود» در بازار کتاب تهران


خبرگزاری کتاب ایران/ با توجه به حجم کتاب‌های منتشر شده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب آثار مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب، ضمن آن‌که نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه نیز باشد.

با فروکش کردن موج استقبال از «هنر شفاف اندیشیدن» و «از روزگار رفته»، بازار کتاب تهران در هفته گذشته شاهد ادامه استقبال خریداران کتاب از اثر محبوب پیمان هوشمندزاده بود که بر این اساس «لذتی که حرفش بود» با قرار گرفتن در فهرست‌ پرفروش‌های هفت کتابفروشی‌ معتبر تهران، نام خود را به عنوان محبوب‌ترین کتاب‌ هفته اول دی ماه ثبت کرد و آثاری چون «پاییز فصل آخر سال است»، «بی نازنین»، «عادات و آداب روزانه بزرگان» و «هنر شفاف اندیشیدن» از دیگر کتاب‌های مورد توجه خریداران کتاب بودند.

بر اساس این گزارش از میان 50 کتاب حاضر در فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران در هفته گذشته 21 عنوان به آثار تألیفی و 29 عنوان به ترجمه اختصاص داشت؛ این در حالی است که در هفته گذشته از میان 55 عنوان کتاب حاضر 34 عنوان ترجمه و تنها 11 عنوان اثر تألیفی وجود داشت. بر این اساس در هفته گذشته با کاهش فاصله آثار تألیفی و ترجمه‌ در فهرست پرفروش‌ها رو به رو بودیم.

آثاری چون «خود آموز ذهن سالم در بدن سالم»، «من پیش از تو»، «پایه گزاران نثر جدید فارسی»، «دست از این مسخره بازی بردار اوستا»، «گل سرخی در زد»، «رمان دوپولی»، «بی‌نازنین»، «لغت موران»، «یافتن جوهر درون»، «شب یلدا»، «دوره راهنمای رسمیGMP ایران»، «موش‌ها و آدم‌ها»، «دریای معرفت» و نمایشنامه «بیرون از مولینگار» نیز از کتاب‌های تازه وارد به جمع پرفروش‌های بازار کتاب به‌شمار می‌آیند.

این گزارش، پرفروش‌های برخی کتابفروشی‌های معروف تهران از 28 آذر تا 3 دی را بررسی کرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ادامه مراسم استقبال از ضریح حضرت زینب 3