سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پارلمان یونان طرح به رسمیت شناختن فلسطین را به رأی می گذارد


به گزارش خبرگزاری فرانسه ، پارلمان یونان روز سه شنبه این طرح را در نشست ویژه اعضای پارلمان برای این هدف با حضور محمود عباس به رأی می گذارد.
این خبرگزاری به نقل از یک منبع دولتی در یونان افزود: محمود عباس که هم اکنون در یونان به سر می برد ، با رییس جمهوری و نخست وزیر یونان دیدار و گفت وگو می کند.
هفته گذشته کمیته امور خارجی پارلمان یونان به اتفاق آرا به این طرح رآی مثبت داد و از پارلمان خواست این اقدام را مورد تایید قرار دهد.
یک منبع خبری در دولت یونان دراین باره گفت: روابط یونان با رژیم صهیونیستی ، تأثیری براین تصمیم نخواهد داشت.
نخست وزیر یونان در اواخر ماه نوامبر درسفر به سرزمین های اشغالی با محمود عباس دیدار و گفت وگو کرده واز وی برای سفر به یونان وحضور در جلسه این هفته پارلمان کشورش دعوت کرده بود.
دست کم 112 کشور، فلسطین را به عنوان کشوری مستقل به رسمیت می شناسند و در ماه سپتامبر گذشته نیز پرچم فلسطین درمقر سازمان ملل به اهتزاز درآمد.
محمود عباس در سفری سه روزه، از روز یکشنبه در یونان به سر می برد.
خاورم **6002**2041**

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رای گیری به رسمیت شناختن اسرائیل