ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قاضی: کادرفنی را مجاب می‌کنم تا دوباره پیراهن مقدس تیم ملی را به تن کنم


محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال صبا و بازی روز گذشته این تیم مقابل نفت، اظهار داشت: من در این دیدار به‌ علت آسیب‌دیدگی کمی که از ناحیه همسترینگ دچار شده بودم، نتوانستم بازی کنم، البته مصدومیتم شدید نیست و به خاطر سرمای هوا عضلاتم کمی گرفته بود که به همین دلیل کادر فنی صلاح دید تا در این بازی به میدان نروم تا مصدومیتم بیش‌تر نشود.

وی درخصوص شرایط صبا خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون شرایط خوبی داریم و به هماهنگی و انسجام لازم رسیده‌ایم؛ هرچند که در ابتدای فصل تیم دیر جمع شد، اما خوشبختانه توانستیم این نقیصه را برطرف کنیم و هم‌اکنون در شرایط خوبی قرار داریم، البته سخت است که بخواهیم این شرایط را حفظ کنیم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

مهاجم تیم فوتبال صبا درخصوص دیدار مقابل ذوب‌آهن در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر تأکید کرد: هم‌اکنون شرایط دو تیم خوب است، فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی از آب درآید؛ چراکه هر دو تیم تاکتیکی کار می‌کنند. بازیکنان ما هم تلاش بسیاری انجام می‌دهند و می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند. دایی هم همیشه حس برنده شدن دارد و این موضوع را به خوبی به بازیکنان منتقل کرده است.

قاضی درخصوص اینکه صبا بازیکنی در تیم ملی ندارد، یادآور شد: من به شخصه خیلی تلاش می‌کنم پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنم، همان طور که علی آقا (دایی) گفته، صبا لیاقت دارد که چند بازیکن در تیم ملی داشته باشد. آن‌قدر تمرین می‌کنیم و در زمین خوب ظاهر می‌شویم که کادر فنی تیم ملی را مجاب کنیم تا ما را به تیم ملی دعوت کند.

وی در مورد تعریف و تمجید امیر قلعه‌نویی و علی دایی از او تصریح کرد: از امیر قلعه نویی و علی دایی تشکر می‌کنم، قلعه‌نویی لطف داشته که از من تعریف کرده است، به هر حال او با من کار کرده و می‌داند فعالیتم در زمین چگونه است، دایی هم به همین شکل است. من تمام تلاش خود را می‌کنم تا در ابتدا برای تیم صبا مثمر ثمر باشم و درنهایت هم به تیم ملی دعوت شوم.

مهاجم صبا درخصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان تصریح کرد: به بازیکنان خسته‌نباشید می‌گویم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. در یک سری از دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و در نهایت توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم. امیدوارم تیم ملی در ادامه هم موفق باشد.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
برنامه های کادرفنی جدید تیم ملی والیبال