سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزارت علوم درباره اعطای مسئولیت به بورسیه‌ متخلف دوره اصلاحات پاسخ دهد


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ای به محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خواستار پاسخ‌گویی این وزارتخانه به خبری درباره دادن مسئولیتی در این وزارتخانه به بورسیه‌ دوران اصلاحات که هنوز فارغ‌التحصیل نشده، شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: اخیراً خبری مبنی بر اقدام غیرقانونی وزارت علوم در دادن مسئولیت به نیرویی که برخلاف ضوابط  و شرایط(مورد ادعای وزارت علوم در برخورد با دانشجویان  مظلوم بورسیه اعم از  کسر معدل،کبر سن، اشتغال همزمان با تحصیل)، بورسیه خارج در دولت اصلاحات دریافت و آن را به داخل تبدیل نموده و با گذشت بیش از 9 سال هنوز فارغ التحصیل نشده در رسانه‌ها منتشر شده است.

این نامه می‌افزاید: آن‌گونه که اسناد نشان داده، این فرد به علت وضعیت ضعیف علمی از محل تحصیل نیز اخراج شده و بر خلاف تعهدات سازمان دانشجویان و اداره‌کل حقوقی با توجه به صرف هزینه از بیت‌المال برای تحصیل ایشان در اقدامی عجیب نامبرده را به عنوان یکی از مدیران ارشد وزارت علوم منصوب نموده‌اید؟

 در پایان این نامه نیز آمده است: متاسفانه از آنجایی که مدت‌هاست وزارت علوم، ما دانشجویان بورسیه را بدون داشتن هیچ گناه یا تخلفی، به رانت، بی‌سواد، آقازاده متهم می‌نمایید، با دیدن این تناقضات حیرت زده مانده‌ایم و اما دانشجویان بورسیه با پافشاری بر روشن شدن ابعاد این خبر، منتظر پاسخ وزارت علوم جهت تنویر افکارعمومی و فضای علمی جامعه دانشگاهی و تناقض در برخورد با دانشجویان بورسیه هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بورسیه های مظلوم وزارت علوم ایران