ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیشکسوت استقلال نقطه ضعف رئال مادرید را رو کرد


پیشکسوت استقلال نقطه ضعف رئال مادرید را رو کردکاپ/ پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیریت بازیکنیان درون زمین مسابقه در فوتبال امروزی یک اصل مهم و اساسی محسوب می شود.
داریوش یزدانی به بهانه باخت یک بر صفر شب گذشته تیم رئال مادرید در مصاف با اتلتیکو مادرید یادداشتی همراه با تصویر مورد نظرش را در کانال تلگرام خود منتشر کرد که به لزوم حضور یک مدیر و رهبر درون زمین اشاره مستقیم داشت. متن این یادداشت در ادامه می آید:
«در فوتبال امروز تنها کیفیت فنى بازیکنان یک تیم کلید موفقیت نخواهد بود بلکه مدیریت و رهبرى یک تیم نقش اصلى و تعیین کننده را ایفا مى کند.
بدون شک رئال مادرید افراد توانمندى را به استخدام باشگاه در آورده است اما این تیم کمبود یک کاپیتان واقعى را حس مى کند، فردى که در رختکن آرامش و در زمین مسابقه تعادل را ایجاد کند.
بازیکنان اتلتیکو مثل همیشه با شور و اشتیاق مثال زدنیشان بازى را با قدرت شروع کردند و با قدرت نیز تمام کردند . در طول مسابقه آنها به مانند صخره عمل کردند و با سرعت در انتقال بازى از فاز دفاع به حمله و استفاده از فضاى بین هافبکهاى دفاعى و خط دفاعى رئال بارها رو در روى مدافعین رئال قرار گرفتند و بعد از از دست دادن توپ با پرس دو مرحله اى ابتدا اجازه سرعت دادن به بازى را از بازیکنان رئال مى گرفتند و پس از ایجاد تعادل در دفاع تیمى پرس نهایى را انجام مى دادند و در بیشتر دقایق موفق بودند و با همین استراتژى آنها پس از موفقیت در فاز دفاع و یک انتقال سریع، به یک گل بسیار زیبا نیز رسیدند تا بتوانند با امیدوارى بیشترى بارسلونا را تعقیب کنند».


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
نقطه ضعف اسرائیل رو بدونیم