سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وابستگان نظامی 28 کشور از دانشگاه افسری امام علی (ع) بازدید کردند


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، در این بازدید فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با اشاره به تاریخچه دانشگاه افسری امام علی (ع) و نقش دانشجویان این دانشگاه در دوران دفاع مقدس گفت: دانشجویان این دانشگاه نخستین مدافعین جنگ تحمیلی بودند که داوطلبانه وارد صحنه نبرد شدند و ده ها تن از آنان به شهادت رسیدند.
امیر سرتیپ دوم ستاد محمد رضا فولادی افزود: دو فرمانده شهید و بیش از یک هزار شهید از میان دانش آموختگان این دانشگاه دوران دفاع مقدس در خیل شهدای دوران دفاع مقدس از اعتقاد راسخ پرورش یافتگان این دانشگاه حکایت دارد.
وی با اشاره به اصول و راهبردهای دانشگاه افزود: دانشگاه افسری امام علی (ع) آمادگی دارد در راستای راهبردهای کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همواره مشوق همکاری با نیروهای مسلح کشورهای دوست بوده است در صورت هماهنگی برای بازدید متقابل بین دانشگاهی در قالب هیات هایی مرکب از فرماندهان، اساتید و دانشجویان اقدام کند.
فولادی اظهارکرد: اصول و اساس کار ما در این دانشگاه بر خداجویی و اسلام محوری ، ولایت مداری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، خود باوری و خود اتکایی، بصیرت و آینده نگری، نگرش آرمانی و توام با عمل انقلابی، تکلیف گرایی و شهادت طلبی، انضباط وقانون مداری، خلاقیت محوری و نوآوری بنا نهاده شده است.
وی خطاب به وابستگان نظامی کشورهای جهان خاطر نشان کرد: دانشگاه افسری امام علی (ع) با ره‏ توشه های تجربی از گذشته و با داشتن چشم اندازی منطقی به آینده همواره در هر شرایطی به قدرت پاسخگویی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کنش های محیطی می اندیشد که با مجاهدت و پا در رکابی در این منطقه بسیار حساس و مهم جنوب غرب آسیا توانسته است امنیت مثال زدنی و کم نظیری را برای نظام و مردم ایجاد نماید.
براساس این گزارش، پس از سخنرانی فرمانده دانشگاه، کلیپی از توانمندی های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پخش شد. سپس وابستگان نظامی با حضور در اماکن آموزشی و فرهنگی دانشگاه در جریان فعالیت های انجام شده قرار گرفتند. در این بازدید وابستگان نظامی با حضور در مقبره شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
اجتمام(1)**7029**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید فرماندهی کل قوا از دانشگاه افسری امام حسین (ع) 92