سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حجم مسافرت‌های دریایی در هرمزگان از ۴,۷میلیون نفر سفر گذشت


حجم مسافرت‌های دریایی در هرمزگان از ۴,۷میلیون نفر سفر گذشتمیزان/ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از ثبت جابه‌جایی بیش از ۴,۷ میلیون نفر سفر دریایی از طریق ۱۴ بنادر فعال این استان و حمل ۴۷۰ هزار خودرو در مسیرهای دریایی بین سرزمین اصلی و جزایر خلیج فارس طی ۱۵ روز گذشته خبر داد.

ابراهیم ایدنی ضمن اعلام گزارشی از آخرین آمار و اطلاعات مربوط به سفرهای دریایی ایام نوروز طی ۱۵روز گذشته، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی(۲۵ اسفند) تا پایان روز سه‌شنبه ۱۰ فروردین ماه جاری، جابه‌جایی بالغ بر ۴میلیون و ۷۲۰ هزار و ۵۲۵ نفر سفر از طریق ۱۴ بندر فعال در استان هرمزگان به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس به ثبت رسید. وی افزود: در روز نهم فروردین ماه، ترابری ۴۱۳ هزار و ۶۰۶ نفر سفر دریایی و حمل ۳۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو به انجام رسید و ۱۲ هزار و ۸۳۸ مورد تردد شناور(سفر دریایی) نیز به ثبت رسید.

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد خدمات سفر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین در روز دهم ماه جاری نیز با انجام ۸ هزار و ۵۱۶ مورد تردد شناور(سفر دریایی)، ۳۵۳ هزار و ۲۵۵ نفر سفر دریایی به ثبت رسید و ۳۱ هزار و ۱۸۰ دستگاه خودرو جابه‌جا شد.

ایدنی اظهار داشت: همچنین در این دوره زمانی ۱۵روزه، در مجموع حدود ۴۷۱ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو نیز از طریق شناورهای لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی جابه‌جا شده‌اند.

وی از آخرین آمار و اطلاعات مربوط به وضعیت فعالیت های گردشگری ساحلی و دریایی در استان طی ۱۵ روز گذشته نیز سخن به میان آورد وگفت: طی مدت یاد شده، در مجموع حدود یک میلیون نفر از شناورهای تفریحی و گردشگری برای انجام گشت های دریایی بهره مند شدند و به همین منظور نزدیک به ۹۲ هزار مورد تردد شناورهای دریایی به انجام رسید.

عالی ترین مقام حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان روز دهم فروردین ماه، ۱۱۶ هزار و ۱۶۴ سفر دریایی(تردد شناور) در مسیرهای مجاز اعلام شده بین بنادر و جزایر استان هرمزگان صورت گرفته است.

ایدنی خاطرنشان کرد: بیشترین حجم جابجایی خودرو و مسافر از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۹۵ تاکنون مربوط به روز ششم فروردین به عنوان پرترافیک ترین و شلوغ ترین روز طی تعطیلات نوروزی ۹۴می باشد که طی این روز، در مجموع ۵۲۶ هزار نفر سفر انجام شد.

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد خدمات سفر استان هرمزگان همچنین اضافه کرد: بیشترین حجم جابجایی خودرو نیز در روز پنجم فروردین با رقمی بالغ بر ۵۱ هزار دستگاه به ثبت رسید که بخش عمده آنها به مسیر دریایی پهل – لافت(جزیره قشم) اختصاص دارد.

وی در پایان یادآور شد: طرح نوروزی ساماندهی سفرهای دریایی سال ۹۴ از ۲۵ اسفند گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد که طی این مدت، بیش از ۱۰۰ فروند شناور مسافری و لندینگ کرافت در قالب بزرگترین ناوگان مسافرت های دریایی کشور وظیفه خدمات دهی شبانه روزی به میهمانان نوروزی را بر عهده دارند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
شور زیبای میرداماد(کم حجم) - نماهنگ چند نفر به یک نفر