ضرب و شتم پیرمرد تا سرحد مرگ بخاطر دفاع از دختر بی‌گناه


آقای " کریستوفر گیسبون " پدر 8 فرزند و پدر بزرگ 6 نوه ساکن" منچستر " در حالی که برای دفاع از یک خانم که مورد حمله و اذیت و آزار نژاد پرستانه قرار گرفت بود سینه سپر کرد مورد ضرب و شتم توسط جنایت کاروحشی قرار گرفت .

براساس گزارش پلیس هنگامی که آقای " گیسبون " در ساعت 9 صبح به منظور خرید مایحتاج مادر پیرش به سمت فروشگاه در حال قدم زدن بود ، زنی را می بیند که توسط جنایت کار آقای " سیمون کروکس " مورد حمله قرار گرفت و پس از نزدیک شدن به او و در خواست رها کردن قربانی واتمام اذیت و آزار او " کروکس " خشمگین به او حمله ور شد و شروع به وارد کردن مشت و لگد به سر و صورت " گیسبون " کرد به طوری که او براثر ضربات وارده بی هوش شد و سپس جنایت کار از محل حادثه گریخت .

 

قربانی خانم در گزارش خود گفت : هنگامی که آقای " گیسبون " به " کروکس " نزدیک شد و پس از صحبت کردن با او متوجه شد که او در حالت نرمالی نیست با یک ترس در حال دور شدن بود که " کروکس " وحشی به طرف او دوید و با زمین زدن او و کتک زدن " گیسبون " او را مجروح کرد .

قربانی پس از انقثال به بیمارستان مشخص شد که از یک شکستگی استخوان زیر چشم و کبودی و خونریزی در ناحیه صورت رنج می برد و تحت درمان قرار گرفت .

ضرب و شتم پیرمرد تا سرحد مرگ بخاطر دفاع از دختر بی‌گناه+تصاویر 

پلیس در ادامه افزود: با اثر DNA  به جا مانده ار " کروکس " بر روی صورت قربانی چند روز بعد جنایت کار شناسایی و بازداشت شد .

" کروکس " در دادگاهی که برگزار شد به اتهام ضرب و شتم و خشنوت و اذیت و آزار نژاد پرستانه به 6 سال زندانی محکوم شد .

باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
لحظات ضرب و شتم یک مادر بی گناه به دست پلیس آمریکا