ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخشنده: در لیگ برتر هم از ویدیو چک استفاده کنیم/ امسال توانایی صعود به المپیک را داریم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست هماهنگی لیگ برتر والیبال امروز (یکشنبه) با حضور 16 نفر از سرمربیان و سرپرستان باشگاه های برتر این رشته ورزشی و مسئولین فدراسیون والیبال و سازمان لیگ برگزار شد. تیم های بازرگانی جواهری گنبد و آلومینیوم المهدی در این نشست نماینده نداشتند.

یکی از موضوعات مهم این نشست نحوه برگزاری مرحله پلی آف بود که هفت تیم با برگزاری به شکل دو از سه موافق بودند و دو باشگاه شهرداری ارومیه و پیکان تهران با شکل سه از پنج بازی موافق خود را اعلام کردند و باشگاه گوهر کویر زهدان در این خصوص نظری نداشت.

در نهایت با توجه به اینکه احتمال کناره گیری دو تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس و گوهر کویر زاهدان از لیگ برتر والیبال از سوی رییس فدراسیون والیبال مطرح شد، قرار شد که اگر دو تیم حذف شدند مسابقات مرحله پلی آف به شکل سه برد از پنج مسابقه برگزار شود زیرا دور برگشت دو هفته زودتر به پایان می رسد و در صورت عدم انصراف این دو تیم تصمیم دیگری در این خصوص گرفته شود.

همچنین اعضای شرکت کننده در این نشست موافق با بازی نخست مرحله پلی آف در زمین تیم های بالای جدول بودند.  

سعید درخشنده، رئیس سازمان لیگ در ابتدای این نشست گفت: لیگ ایران در آسیا حرفی برای گفتن دارد. برنامه کامل مشخص شده و تیم ها بر اساس آن برنامه ریزی می کنند.

وی با بیان اینکه بررسی بر روی لیگ های اروپایی نیز داشته ایم و اکثر کشورها تغییراتی برای المیپک در نظر گرفتند، گفت: این نشست برای این است اگر تغییراتی مد نظر دارید با هماهنگی سرمربیان و سرپرستان اجرا شود.

درخشنده با بیان اینکه در جام جهانی 33 مورد اشتباه داوری با سیستم ویدیو چک مشخص شد، گفت: به رغم اینکه این مسابقات حساس بود اما اشتباهات داوری وجود داشت. بنابر این اشتباه انسانی بوجود می آید. من نظرم این است که در لیگ برتر هم از ویدیو چک استفاده کنیم اما در حال حاضر به دلیل محدودیت تجهیزات و منابع مالی امکان استفاده آن در همه مسابقات وجود ندارد.

وی تاکید کرد: باید از داوران جوان حمایت کنیم و اگر اعضای این نشست موافقت کنند می توانیم در مرحله پلی آف حتی داوران خط نگهدار از شهرهای دیگر باشند تا کمترین حاشیه ای وجود داشته باشد.

رئیس سازمان لیگ در ادامه به اهمیت صعود والبیال ایران به المپیک اشاره کرد و گفت: امسال توانایی صعود داریم و باید از این توانایی به بهترین شکل استفاده کنیم تا به مهمترین هدف والیبال ایران دست یابیم.

سپس دو برنامه پیشنهادی برای برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر به اعضای این جلسه ارائه شد که یک برنامه بر اساس سه برد از پنج بازی بود و دومین برنامه بر اساس دو بر از سه مسابقه تنظیم شده بود تا اعضای شرکت کننده بر اساس تاریخ های اعلام شده در برنامه تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/9WTJQY


ویدیو مرتبط :
کلیپ صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر