سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله طاهری عمر خود را در راه مبارزه با فرقه های ضاله و اهل بدعت سپری کرد


به گزارش ایرنا، در پیام آیت الله صافی گلپایگانی که روز یکشنبه در پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید منتشر شده آمده است: رحلت عالم ربانی، روحانی جلیل القدر مرحوم آیت الله آقای حاج سید نورالدین طاهری شیرازی رحمة الله علیه موجب تاثر و تاسف گردید.
پیام ادامه یافته است: آن عالم مجاهد در حوزه‌ علمیه‌ قم به امر تحصیل و تدریس پرداخت و از شاگردان استاد بزرگ ما مرحوم آیت الله العظمی بروجردی قدس سره بود و به امر آن زعیم بزرگ، برای تبلیغ و مبارزه با فرقه‌ های ضاله به تهران هجرت نمود و در این امر مهم به توفیقات شایانی نائل گشت.
آیت الله صافی گلپایگانی در این پیام، رحلت آن فقید سعید را به حوزه‌های علمیه و حضرات علمای اعلام و خاندان محترم ایشان تسلیت گفته و علو درجات آن مرحوم را از خداوند متعال مسالت کرده است.
آیت ‌الله سید نورالدین طاهری شیرازی تولیت حوزه علمیه حجت‌‌ بن الحسن(ع) تهران، بامداد روز شنبه هفته جاری به لقاءالله پیوست.
1175 /

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نماز تراویح بدعت عمر یا سنت پیامبر صلی الله علیه وآله؟