فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اختتامیه پنجمین جشنواره نوجوان سالم درشهركرد برگزار شد


مدیركل آموزش و پرورش چهار محال وبختیاری در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: این جشنواره ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم و با هدف پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ترویج شیوه های زندگی سالم است كه در همه شهرستان های استان برگزار شد.
بهروز امیدی افزود: یكهزار و 400 فرهنگی و دانش آموز استان با ارائه آثار خود در این جشنواره شركت كردند كه از این تعداد 150 اثر به مرحله استانی راه یافت.
وی، از راه یابی 37 اثر برتر این جشنواره پس از داوری به مرحله كشوری خبر داد و گفت: پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر ، معرفی الگوهای پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری ومراقبت به كودكان ونوجوانان از اهداف برگزاری این جشنواره است.
امیدی گفت: این جشنواره در رشته‌های مقاله‌نویسی، فیلم كوتاه و روزنامه دیواری، عكس، نقاشی، شعر، چند رسانه ای، پویا نمایی، فیلم مستند، طراحی، گرافیك و كاریكاتور برای دبیران و دانش آموزان دوره اول ودوم برگزار شده است.
به گزارش ایرنا، هم اكنون بیش از 167هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان چهارمحال وبختیاری مشغول تحصیل هستند.
7360/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پنجمین دوره جشنواره بازی های رایانه ای برگزار شد