فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه اسفراین: سخنان رهبری در باره دانشگاه ها فصل الخطاب است


به گزارش ایرنا حجت الاسلام قدیر محمدیان در خطبه های این هفته نماز جمعه اسفراین با اشاره به بیانات رهبری در جمع اساتید دانشگاه های کشور اظهار کرد: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند برخی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط با توجیه غلط شاد بودن دانشجویان اشتباه گرفته اند.
وی گفت: شاد بودن خوب است اما شاد بودن به چه قیمتی؟ مگر غرب از اختلاط زن و مرد چه بهره ای به جز جنایت در این زمینه برده است؟
وی با قدرانی از دستور رئیس جمهوری در شورای عالی انقلاب فرهنگی در ممنوعیت برگزاری اردوهای مختلط دانشگاه ها گفت: اختلاط زن و مرد نامحرم تبعات زیادی دارد و مفسده برانگیز است.
حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اجرای طرح فروش خودرو افزود: بانک ها همانطوریکه به فکر خودروسازان هستند و با ابتکاری ماشین های داخل انبارها را خالی کردند انتظار داریم با همین جدیت به فکر اشتغال، ازدواج جوانان و مسکن مردم باشند و این همه سنگ اندازی نکنند.
وی افزود: بانک ها و دولت ثابت کردند که اگر بخواهند می توانند یک کار بزرگ را ظرف 3 روز حل کنند.
وی با اشاره به حوادث ترویسی در فرانسه افزود: این کشور و دیگر کشورهای اروپایی از جمله حمایت کنندگان این جریان ها بودند و هم اکنون این مشکل دامن خودشان را گرفته است.
وی همچنین از فعالیت های ستاد مردمی کاروان پیاده اربعین در اسفراین قدردانی کرد.
شهرستان 127 هزار نفری اسفراین در جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
ص/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فصل الخطاب بودن سخنان رهبری ،عطا الله مهاجرانی