سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرکز ارائه خدمات فنی خودرو در هنرستان شهید باهنر گنبد راه اندازی شد


مدیر هنرستان شهید باهنر گنبدکاووس روز دوشنبه در حاشیه آغاز به کار این مرکز که با حضور مسوولان آموزش و پرورش برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: آموزش گسترده تر هنرجویان علاقه مند و تامین بخشی از منابع مالی هنرستان به منظور رفع کاستی ها و تجهیز امکانات از جمله اهداف راه اندازی این مرکز است.
احمد حاجی مرادخانی افزود: ورود هنرآموزان به بازار کار در رشته تخصصی خودشان، کسب مهارت بیشتر آنان و نیز ارائه خدمات فنی ارزانتر به همکاران فرهنگی از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.
وی گفت: تنظیم موتور وعیب یابی آن با دستگاه های کامپیوتری و تعویض قطعات معیوب، معاینه فنی خودرو، انجام تعمیرات جلوبندی خودرو، تعویض لنت ترمز، تنظیم وبالانس چرخ و آپاراتی به همره تعویض روغن از جمله خدماتی است که فعلا در این مرکز ارائه می شود.
مدیر هنرستان شهید باهنر گنبدکاووس گفت: با احتساب تجهیزات موجود در کارگاه و نیز خرید وسایل مورد نیاز، حدود 250 میلیون ریال برای راه اندازی این مرکز هزینه شده است.
حاجی مرادخانی انجام تعمیرات اساسی موتور و سایر بخش های خودرو را از برنامه های آینده این مرکز اعلام کرد و افزود: با تجهیز مرکز به امکانات مورد نیاز، خدمات فنی بیشتر و بهتری به فرهنگیان شهرستان در آینده ارائه می شود.
1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعزام کارآموزان هنرستان شهید باهنر-کربلای3(29/11/1364)