سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار مومنی: پروژه‌های مشترکی بین پلیس و دانشگاه‌ها در دست انجام است


سردار مومنی: پروژه‌های مشترکی بین پلیس و دانشگاه‌ها در دست انجام استمهر/ جانشین فرمانده ناجا گفت: پروژه‌های مشترکی بین پلیس و دانشگاه‌ها در دست انجام است که از جمله آن می‌توان به پروژه بررسی وضعیت رانندگان اشاره کرد.

سردار اسکندر مومنی با بیان اینکه فرسودگی مهمترین عامل بروز تصادف در اتوبوس‌های درون شهری نیست، اظهار داشت: علت اکثر تصادف‌های شرکت واحد اتوبوس رانی در تهران، عدم توجه به جلو توسط راننده است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: بیشتر تصادف‌های رخ داده برای سیستم حمل و نقل درون شهری، برخورد میان اتوبوس و عابر است که متاسفانه آسیب‌های جدی به همراه دارد.

وی به فعالیت‌‎های ایجابی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای کاهش میزان تصادف‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: پلیس وظیفه خود می‌داند که در کنار برخورد سلبی و قاطع با متخلفین، بستر لازم را برای افزایش سطح آگاهی و دانش رانندگان اتوبوس‌های درون شهری تهران به وجود آورد.

مومنی افزود: کلاس‌های آموزشی در مناطق مختلف تهران توسط پلیس برای رانندگان برگزار می‌شود که در آن‌ها افسران راهنمایی و رانندگی به تدریس مسائل مورد نیاز و آموزشی می‌پردازند.

جانشین معاون تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ استقبال راننده‌ها از این کلاس‌ها را خوب توصیف کرد و گفت: این کلاس‌ها تقریبا اختیاری است ولی خود شرکت واحد و راننده‌ها از آن استقبال خوبی به عمل آوردند.

وی در مورد پدیده اعتیاد و مصرف مشروبات الکلی در میان رانندگان تشریح کرد: در این زمینه فعالیت‌های بسیار خوبی در حال انجام است که به زودی اخبار آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

مومنی در ادامه به همکاری مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با دانشگاه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه‌های مشترکی بین پلیس و دانشگاه‌ها در دست انجام است که از جمله آن می‌توان به پروژه بررسی وضعیت رانندگان اشاره کرد.

جانشین معاون تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: گروه‌های علمی و دانشجویان زیادی با هدف کاهش واقعی تصادف و تلفات آن، در زمینه‌های مختلف به پژوهش و تحقیق می‌پردازند و پلیس هر حمایتی که در توان داشته باشد را از این مجموعه‌ها دریغ نمی‌کند.

وی در پایان به نقش عابران پیاده در کاهش تصادف‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: عابران می توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احتیاط لازم، نقش بسزایی در کاهش واقعی تصادف‌ها و تلفات آن ایفا کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
پلیس در حال انجام وظیفه جونشو از دست داد