سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رگبار و بارش شدید در 7 استان کشور


باشگاه خبرنگاران/ کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز برای استان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، خراسان رضوی بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی بارش شدید و رگبار پیش‌بینی کرده‌ایم.

محمد اصغری، در خصوص وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌ها، امروز رگبار و بارش شدید در استان‌های هرمزگان، کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و بخش‌هایی از خراسان شمالی ادامه دارد.

وی افزود: ابوموسی امروز بارانی و نسبت به دیروز 8 درجه خنک‌تر خواهد شد و این شرایط برای کیش و قشم نیز حاکم است.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص دیگر مناطق کشور تصریح کرد:باقی مناطق کشور تقریبا آسمان صاف را دارند ولی با وجود رطوبت حاکم در منطقه به ویژه در ساعات بعد از ظهر در حد مقیاس کوچک و محلی امکان ظهور ابرهای همرفتی در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، شمال اردبیل، بوشهر و فارس وجود دارد.

اصغری با بیان اینکه امروز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد را پیش‌رو خواهد داشت، افزود: فردا نیز پابرجایی همین شرایط در پایتخت انتظار می‌رود.

وی در خصوص سواحل خلیج فارس و سواحل شمالی کشور تاکید کرد: طی دو روز آینده آب‌های خلیج فارس مواج بوده و سواحل شمالی کشور طی فردا شب علاوه بر تداوم سرما ، بارش‌های پراکنده‌ای را خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: عمده فعالیت سامانه بارشی امروز در بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق و شرق کشور است که پیامد آن ابرناکی ، رگبار و رعد برق گاهی وزش بادشدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهد بود که به تدریج از اواخر وقت امروز این سامانه از کشور خارج خواهد شد.

اصغری در خصوص هوای روز جمعه گفت: فردا (جمعه) بیشتر چشمه‌های تولید آلودگی خاموش خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
بارش شدید باران در شهرستان خاتم - استان یزد