فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رئیس دانشگاه شیراز: انکار واقعیت ها کمکی به جامعه نمی کند


به گزارش ایرنا مجید ارشاد لنگرودی، یکشنبه در همایش همیاران سلامت با رویکرد پیشگیری از مصرف دخانیات در دانشگاه شیراز، با اشاره به حادثه تلخ خودکشی یک دانشجو در این دانشگاه بیان داشت: این حادثه واقعیتی است که روی داد و همه را متاثر کرد و انکار آن، کمکی به دانشگاه نمی کند.
وی ادامه داد: باید مشکل مربوطه شناسایی شود و از این پس بکوشیم تا کمتر شاهد چنین مشکلات اجتماعی باشیم.
یک دانشجوی پسر دانشگاه شیراز روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه جاری با پرتاب خود از طبقات فوقانی ساختمانی در پردیس ارم این دانشگاه خودکشی کرد.
روابط عمومی و بین الملل دانشگاه شیراز در اطلاعیه ای که برروی پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه قرار گرفته است، علت این حادثه را مشکلات شخصی این دانشجو عنوان کرده است.

** با گقت و گو می توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد
رئیس دانشگاه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود، دنیای امروز را دنیای گفت و گو خواند و گفت: باید یاد بگیریم که می‌توان با گفت و گو بسیاری از مشکلات اجتماعی جوامع را حل کرد.
وی اظهار کرد: امروز دیگر داشتن توپ و تانک مایه مباهات و افتخار برای جوامع بشری نیست بلکه برخورداری از علم و دانش و اندیشه، عامل تمایز محسوب می‌شود، بنابراین کشورها باید از همه توان برای ارتقای سطح علمی خود استفاده کنند.
ارشاد لنگرودی، از بین بردن سرمایه های اجتماعی و آسیب های زیست محیطی را از عوامل مهم در سیر رو به افول ملت ها دانست و گفت: بروز آسیب‌های زیست محیطی کنونی به دلیل تصمیم های اشتباهی است که در گذشته اتخاذ شده است.
جشنواره دانشجویی یک روزه همیاران سلامت با رویکرد پیشگیری از مصرف دخانیات با محورهای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، روان گردان ها و دخانیات، عوارض و پیامدهای سوء مصرف مواد اعتیادآور و نقش همیاران سلامت روان در پیشگیری از اعتیاد امروز به کار خود پایان داد.
2027 /6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ابشارمارگون با بروبچ جامعه شناسی دانشگاه شیراز