علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شمار قربانیان انفجارهای سوریه به ۱۴۰ نفر رسید/داعش مسئول حملات


به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز به نقل از مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه از افزایش شمار شهدای انفجارهای تروریستی حمص به ۵۷ نفر خبر داد. داعش مسئولیت دو انفجار تروریستی را که صبح یکشنبه در حی الزهراء حمص به وقوع پیوست برعهده گرفت. در این حمله تروریستی ده ها نفر نیز زخمی شدند.

داعش همچنین مسئولیت انفجارهای تروریستی روز یکشنبه در زینبیه دمشق را برعهده گرفت است. سلسله انفجارهای تروریستی روز یکشنبه منطقه زینبیه در جنوب دمشق را هدف قرار داد که بر اثر آن شمار زیادی شهید و زخمی شدند. خبرگزاری سانا از افزایش شمار قربانیان حملات تروریستی در زینبیه دمشق به ۸۳ شهید و بیش از ۱۷۸ زخمی خبر داد.

در همین حال دولت سوریه انفجارهای تروریستی حومه دمشق و حمص را که به شهادت و زخمی شدن صدها بی گناه منجر گردید، محکوم کرد. در همین راستا وزارت خارجه سوریه با ارسال ۲ نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل خواهان واکنش در قبال حمایت برخی کشورها از تروریست ها شد.


ویدیو مرتبط :
شمار قربانیان گرمای پاکستان از یک هزار نفر گذشت