سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیركل بحران استانداری خوزستان از افزایش حجم بارش در مناطق شمالی استان خبر داد


به گزارش ایرنا هاشم بالدی پنجشنبه شب در جلسه ستاد بحران استان خوزستان كه باحضور استاندار، مدیران كل ، فرماندهان سپاه، ارتش و انتظامی استان و جمعی از فرمانداران برگزار شد اظهار كرد: در شهرستان اهواز باتوجه به اقدامات صورت گرفته در جهت ساحل سازی، دبی رودخانه دو هزار و 200 متر مكعب است اما باتوجه به اعلام سازمان آب و برق استان دبی ورودی احتمالی ناشی از سیلاب بین دو هزارو 500 متر مكعب تا سه هزار متر مكعب بر ثانیه خواهد رسید.
وی افزود: اگر دبی ورودی به دو هزار و 500 متر مكعب برسد كد ارتفاع نیز به 16/04 متر خواهد رسید و اگر دبی ورودی به سه هزار متر مكعب برسد كد ارتفاع نیز به 16/90 متر می رسد .
مدیركل بحران استانداری خوزستان ادامه داد: باتوجه به این شرایط سطح رودخانه كارون بین پنج تا شش متر بالا می آید كه هماهنگی های لازم با شهرداری اهواز برای اطلاع رسانی به مردم و جلوگیری از استقرار شهروندان در حاشیه رودخانه انجام شده است .
وی بیان كرد: در شهرستان كارون كانال بهره به دلیل بارندگی شدید مسدود شده بود كه با هماهنگی فرماندار این شهرستان از تمامی ماشین آلات موجود برای بازگشایی این كانال استفاده شد چرا كه این كانال ظرفیت یك هزار متر مكعب آب را داشته و می تواند كمك خوبی برای این شهرستان و اهواز در چنین شرایطی باشد .
بالدی ادامه داد: روستای جنگیه و مظفریه نیز باتوجه به بارندگی های اخیر در معرض خطر قرار داشتند كه با هماهنگی فرماندار كارون اقدامات لازم در جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در این دو روستا نیز صورت گرفت.
وی بیان كرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش باران تا روزجمعه نیز ادامه خواهد داشت و حجم بارندگی بین 30 تا 40 میلیمتر نیز در برخی نقاط استان پیش بینی شده است كه یك وضعیت نرمال به شمار می رود.
وی بیان كرد: حجم بارش باران در روز جمعه در شهرهای شمالی استان نظیر دهدز، ایذه، باغملك و شمال رامهرمز بیشتر خواهد بود و در این مناطق بارش تا 80میلیمتر نیز پیش بینی می شود.
مدیركل بحران استانداری خوزستان گفت:میزان بارندگی در روز پنجشنبه در دهلران 154 میلیمتر، در دره شهر 100 میلیمتر، در خرم آباد 96 میلیمتر ، در بستان 50 میلیمتر، دراندیمشك 36میلیمتر، در گتوند 21 میلیمتر، دراهواز 20 میلیمتر و در آبادان 19 میلیمتر گزارش شده است.
7152/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خبر موفقیت دانش آموزان حساب ذهنی UCMAS IRAN استان خوزستان