وزیر کشور: سفرهای نوروزی حدود 10 درصد افزایش دارد


طبق اطلاعات ارائه شده اکنون 3200 نفر زائر و مسافر در این کمپ اقامت دارند که امکانات و تسهیلات مناسبی برای آنان پیش بینی و فراهم شده است.

 وزیر کشور اعلام کرد: بر اساس برآوردهای اولیه میزان سفرهای نوروزی از ابتدای تعطیلات تاکنون، نسبت به مدت مشابه پارسال هشت تا 10 درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کمپ مسافری غدیر مشهد در جمع خبرنگاران افزود: البته تا زمان دریافت آمار و گزارش های رسمی در این خصوص نمی توان با قاطعیت اعلام نظر کرد.

وی کیفیت خدمات رسانی در کمپ موقت غدیر مشهد را مطلوب خواند و گفت: طبق اطلاعات ارائه شده اکنون 3200 نفر زائر و مسافر در این کمپ اقامت دارند که امکانات و تسهیلات مناسبی برای آنان پیش بینی و فراهم شده است.

رحمانی فضلی افزود: زائرسرای غدیر گنجایش 16 هزار مسافر را دارد که برای شرایط سرما و بارندگی نیز امکانات مورد نیاز برای اسکان هشت هزار نفر در این مکان فراهم شده است.

وی اظهار کرد: طبق گفته استاندار خراسان رضوی، طرح ساماندهی منازل خصوصی نیز برای پذیرش و خدمات دهی به زائران و مسافران در این استان اجرایی شده و متقاضیان می توانند در صورت تمایل و طبق ضوابط تعیین شده، در منازل خصوصی دارای مجوز اسکان یابند.

وزیر کشور در سفر به مشهد علاوه بر بازدید از طرح های اسکان مسافری مشهدالرضا، با دو خانواده شهید دیدار کرده و عصر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر استان خراسان رضوی نیز شرکت خواهد کرد.

از ابتدای تعطیلات نوروزی بیش از 3.5 میلیون نفر به استان خراسان رضوی سفر کرده اند.


ویدیو مرتبط :
قیمت دیه کامل 10 درصد افزایش یافت