ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رجب‌زاده: می‌توانستیم 6 امتیازی شویم و خیال‌مان را از صعود راحت کنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی رجب‌زاده پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ضمن احترام برای تیم حریف ما می‌توانستیم برنده باشیم. بازی خوبی را انجام دادیم، اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. اگر شش امتیازی می‌شدیم خیال‌مان برای صعود راحت می‌شد.

وی افزود: لخویا تیمی منسجم و در ضدحملات خطرناک بود، اما ما حملات آنها را دفع کردیم. امیدواریم در دیدارهای آینده پیروز شویم و از گروه‌مان صعود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه موتور او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا روشن شده است، گفت: عامل این موضوع به نحوه تمرینات باز می‌گردد، چون هم فشار تمرین و همچنین زمان شرایط خوبی را برای بازیکنان ایجاد کرده است. همه از نظر شرایط فیزیکی و بدنی خوب هستند و با تمرینات و برنامه‌ای که کادر فنی می‌دهد همه در شرایط خوبی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خیال پولدارها راحت راحت