سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پخش 502 ساعت برنامه انتخاباتی/ تشکیل ستاد انتخابات در معاونت سیما


به گزارش روز شنبه خبرنگار صدا و سیما ایرنا ، حسن ملکی افزود: از مجموع 502 ساعت برنامه انتخاباتی، 398 ساعت را خود شبکه ها و 103 ساعت را ستاد انتخاباتی سیما تولید کرده است. به عبارتی از میان سه هزار و 120 دقیقه برنامه انتخاباتی، 74 درصد در شبکه ها و 25 درصد را ستاد انتخابات سیما تولید کرده اند.
وی در توضیح بیشتر برنامه های صدا و سیما در انتخابات اضافه کرد: در ایام انتخابات مجموعه برنامه های خاص این ایام تولید و در کنار آن برنامه های عادی تلویزیون پخش می شود.
ملکی گفت: ستاد انتخابات برنامه هایی در قالب های مختلف ازجمله انیمیشن و اینفوگرافی تولید کرده و پخش خواهد کرد.
او تاکید کرد: در برنامه های انتخاباتی امسال بر اساس ماموریت شبکه ها، محتوای برنامه ها را تقسیم بندی کرده ایم. برای نمونه پخش برنامه های انتخاباتی در شبکه های نمایش یا نسیم کمتر است. ضمن اینکه مجری ها و گزارشگران را برای برنامه های انتخاباتی آموزش می دهیم ؛ زیرا در دوره های قبل گاه ناآگاهی مجری ها نسبت به مسائل سیاسی دیده شده است.
وی گفت: در این دوره از انتخابات، تلاش بر آگاهی بخشی مردم برای انتخاب اصلح و افزایش اطلاع رسانی را در دستور کار قرار داده ایم.
مسئول ستاد انتخابات سیما تاکید کرد: سازمان صداوسیما تلاش می کند با بی طرفی کامل فقط اطلاع رسانی کند و از تمام دیدگاه ها می خواهد تا انتخابات خوب و پرشوری برگزار شود.
او درباره تولید و پخش مناظره های انتخاباتی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات به معنای مناظره، ساختاری در تلویزیون نخواهیم داشت اما گفت وگوها را به سمت تضارب آرا می بریم و از تمام گروه ها و جناح ها در برنامه های انتخاباتی حاضر خواهند شد.
ملکی درباره ویژه برنامه های انتخاباتی مجلس خبرگان نیز اعلام کرد: در این دوره از انتخابات هر کاندیدای مجلس خبرگان می تواند 25 دقیقه در تلویزیون صحبت و مباحث انتخاباتی را مطرح کند. منتظریم ببینیم در نهایت صلاحیت چند نفر از نامزدها تایید می شود تا درباره ی ویژه برنامه انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان تصمیم گیری نهایی شود.
او زمان پخش این ویژه برنامه را 23 بهمن ماه به بعد اعلام کرد و گفت: سخنان نامزدهای مجلس خبرگان از شبکه تهران پخش خواهند شد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.
زمان ثبت نام نامزدها از 28 آذر آغاز و روز چهارم دی پایان یافت و نامزدهایی که صلاحیت آنها اعلام شده از روز 23 بهمن تا پنجم اسفند وقت دارند در مورد برنامه های خود اطلاع رسانی کنند. ثبت نام نامزدهای مجلس خبرگان بیست و پنجم آذر آغاز و تا دوم دی ادامه داشت.
فراهنگ**9157**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تاریخ و ساعت پخش مناظرات انتخاباتی