ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طاهری: قلبم می‌گوید پرسپولیس قهرمان می‌شود/ تیم ما هوشمندانه بازی می‌کند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از برتری 2 بر صفر این تیم مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ما به دنبال رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ هستیم و طبیعتاً قلب من می‌گوید برای شادی دل هواداران باید به این مهم برسیم. مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بستر را برای رسیدن به این موفقیت فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل استقلال خوزستان بسیار خوب بود و بازیکنان پرسپولیس بسیار خوب و هوشمندانه فوتبال بازی کردند. این موضوع را می‌توانید از کارشناسان نیز بپرسید که واقعاً تیم خوزستانی هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اول به هواداران تبریک می‌گویم و سپس از بچه‌ها و کادر فنی تشکر می‌کنم که چنین فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند.

طاهری در مورد اینکه اگر با ارزان کردن بلیت و گرفتن اسپانسر برای خرید بلیت‌ها بستری برای حضور هواداران فراهم شود بهتر است یا خیر، گفت: این موضوع مربوط به سازمان لیگ است و در حقیقت متصدی فروش بلیت‌ها سازمان لیگ است.

وی افزود: البته برای فصل آینده سعی می‌کنیم بلیت‌فروشی را خودمان انجام دهیم تا بتوانیم با قیمتی مناسب هم رضایت هواداران را جذب کنیم و هم اینکه چسبندگی هواداران را با باشگاه حفظ کنیم. اینکه بخواهیم با جذب اسپانسر و خرید بلیت‌ها هواداران را در استادیوم حاضر کنیم، زیاد جالب نیست. به هر حال همه باید کمک کنند تا شرایط برای حضور تماشاگران فراهم شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پاسخ هوشمندانه خلبان قهرمان به سوالات مغرضانه ی مجری